Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Dilbeek
Postadres: Gemeenteplein 1,BE-1700 Dilbeek
Contactpersoon: De heer Jelle Van Cauter
Tel: +32 472260936
Fax: +32 24516801
E-mail: jelle.vancauter@dilbeek.be
Internetadres(sen): www.dilbeek.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Gemeente Dilbeek Dienst Onderwijs
Postadres: Itterbeeksebaan 210,BE-1701 Itterbeek
Contactpersoon: De heer Jelle Van Cauter
Tel: +32 472260936
E-mail: jelle.vancauter@dilbeek.be
Internetadres(sen): www.dilbeek.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Aankoop schoolbehoeften gemeentescholen schooljaren 2019-2020, 2020-2021 en 2021-2022 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2019124
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39162000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Aankoop van schoolbehoeften gemeentescholen voor de schooljaren 2019-2020, 2020-2021 en 2021-2022.
Het betreft de levering van schoolbehoeften aan de 4 Dilbeekse gemeentescholen:
1. gemeentelijke basisschool Jongslag vestiging 1: Marktplein 8, 1700 Dilbeek
gemeentelijke basisschool Jongslag vestiging 2 (kleuters): Bodegemstraat 113, 1700 Dilbeek
2. gemeentelijke lagere school De Klimop: Marktstraat 25, 1703 Schepdaal
3. gemeentelijke lagere school de kriebel: Kerkstraat 1, 1700 Sint-Ulriks-Kapelle
4. gemeentelijke basisschool 't Keperke: Keperenbergstraat 37A, 1701 Itterbeek
De opdracht is opgedeeld in volgende percelen:
1. Didactisch materiaal: materiala ter ondersteuning van de lessen
2. Bewegingsmateriaal: materiaal voor lessen lichamelijke opvoeding
3. Crea-materiaal: materiaal om te knutselen
4. Verbruiksmateriaal: materiaal dat de leerlingen verbruiken
--> voorbeeldlij.(zie opdrachtdocumenten)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Didactisch materiaal II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeentescholen Dilbeek
II.2.4. Beschrijving
Materiaal ter ondersteuning van de lessen, zoals bijvoorbeeld magnetische pizza breuken, lintmeters, puzzels,.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-06-03
Einde (dd/mm/jjjj): 2022-06-30
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Bewegingsmateriaal II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeentescholen Dilbeek
II.2.4. Beschrijving
Materiaal voor de lessen lichamelijke opvoeding: basketballen, driewielers, markeringskegels,.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-06-03
Einde (dd/mm/jjjj): 2022-06-30
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 3II.2.1. Benaming
Crea-materiaal II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeentescholen Dilbeek
II.2.4. Beschrijving
Materiaal om te knustelen zoals bijvoorbeeld: plakkaatverf, isomobollen, ecoline, boetseerspatels,.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-06-03
Einde (dd/mm/jjjj): 2022-06-30
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 4II.2.1. Benaming
Verbruiksmateriaal II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeentescholen Dilbeek
II.2.4. Beschrijving
Materiaal dat door de leerlingen gebruikt wordt in de klas zoals bijvoorbeeld balpennen, plastic fardes met elastiek, vulpen, kleurpotloden,.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-06-03
Einde (dd/mm/jjjj): 2022-06-30
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* In toepassing van artikel 62 §2 van het KB van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017 2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017 dient niet toegevoegd te worden op het moment van de inschrijving. Het bestuur behoudt zich het recht toe om alvorens tot sluiting van de opdracht over te gaan alsnog de voorlegging van een bankattest te vragen aan de inschrijver. De kandidaten worden met andere woorden geselecteerd onder een mogelijks voorbehoud van het voorleggen van een bankattest.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht2. Monsters, beschrijvingen of foto's, waarvan de echtheid wordt aangetoond op verzoek van de aanbestedende overheid.
Eventuele minimumeisen:
1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
2. Monsters, beschrijvingen of foto's, waarvan de echtheid wordt aangetoond op verzoek van de aanbestedende overheid.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-05-21 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-09-18
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetensschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-05-08