Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Herent
Postadres: Spoorwegstraat 6,BE-3020 Herent
Contactpersoon: De heer College van burgemeester en schepenen
Tel: +32 16853020
Fax: +32 16853160
E-mail: dora.beullens@herent.be
Internetadres(sen): www.herent.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Vrije tijd
Postadres: Spoorwegstraat 6,BE-3020 Herent
Contactpersoon: De heer Nico Claes
Tel: +32 16853076
E-mail: nico.claes@herent.be
Internetadres(sen): www.herent.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Leveren en plaatsen gymtoestellen nieuw sportcentrum Bart Swings Referentienummer: 938 - Gym NSC
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 37420000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Sportcentrum Bart Swings, Kouterstraat te 3020 Herent
II.2.4. Beschrijving
De gemeente Herent start in het najaar van 2019 met de bouw van een nieuw sportcomplex. In het complex zal zich ook een ingerichte gymhal bevinden. Deze opdracht betreft de levering en plaatsing van toestellen voor de vaste inrichting van de gymhal. De contouren van de gymhal in het gebouw zijn reeds bepaald (zie plan bijgevoegd bij dit bestek). De oppervlakte van de gymhal bedraagt 866 m². Afhankelijk van de voorgestelde inplanting van de toestellen en (val)kuilen, zullen de bouwkundige plannen worden aangepast. De coördinatie van de inrichting van de gymhal gebeurt door het projectteam dat het sportcomplex bouwt. Van de leverancier van de gymtoestellen wordt verwacht dat hij de nodige documenten aan dit team aanlevert en ermee in overleg gaat om de plaatsing van de toestellen in optimale omstandigheden voor te bereiden en uit te voeren en om - indien nodig - tijdig de noodzakelijke hulpstukken aan te leveren. De levering moet in de tijd afgestemd worden op de bouw van de sporthal. Deze prestaties zijn inbegrepen in de prijs van de toestellen en kunnen bijgevolg niet afzonderlijk worden gefactureerd (zie verder).
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2020-09-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2020-10-30
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Omzet per jaar minstens 600.000 euro excl. btw.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van uitgevoerde turnhallen in Europa, uitgevoerd door de inschrijver zelf (dus niet door een leverancier) tijdens de laatste 10 jaar. Deze leveringen zullen gestaafd worden door getuigschriften van goede uitvoering. Deze getuigschriften bevatten het bedrag, het tijdstip en de plaats van uitvoering van de leveringen en geven duidelijk weer of deze uitgevoerd werden volgens de regels van goed vakmanschap en of ze op regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht.Voor de niet in het Nederlands opgestelde getuigschriften moet een Nederlandse vertaling bijgevoegd worden.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimaal dienen in deze periode 3 turnhallen te zijn uitgevoerd met elk een minimaal investeringsbedrag van 100.000 euro. Elke opdracht bevat minimaal de levering en plaatsing van turntoestellen en minimaal 1 valkuil en minimaal 1 kuiltrampoline.
Voor deze 3 referenties moet een inrichtingsplan kunnen geleverd worden + de contactgegevens van de opdrachtgever.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-06-03 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-10-01
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-06-03
Plaatselijke tijd: 09:00
Adres: Gemeentehuis
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-04-30