Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Zemst
Postadres: De Griet 1,BE-1980 Zemst
Contactpersoon: De heer Luc Breugelmans
Tel: +32 15618882
Fax: +32 15627177
E-mail: luc.breugelmans@zemst.be
Internetadres(sen): www.zemst.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Gemeente Zemst
Postadres: De Griet 1,BE-1980 Zemst
Contactpersoon: Mevrouw Veerle Vaneycken
Tel: +32 15627139
Fax: +32 15627177
E-mail: veerle.vaneycken@zemst.be
Internetadres(sen): www.zemst.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Bouw site werkliedendienst Referentienummer: 2018/26
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45213252
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Werken in Eigen Beheer (Werkliedendienst), Houtemsestraat 26 te 1980 Zemst
II.2.4. Beschrijving
Het dossier heeft betrekking op de nieuwbouw van een werkliedenloods met kantoren en een conciërgewoning, evenals de afbraak van alle bestaande gebouwen op de site en de aanleg van het terrein. De site grenst zowel aan het recyclagepark, als aan een zone voor gemeenschapsvoorzieningen (langs de Houtemsestraat). De afbraak van de bestaande gebouwen zal gebeuren in 2 fases, zodoende de werking van de bestaande werkliedenloods te blijven garanderen tijdens de bouw van de nieuwe loods.
II.2.7. Looptijd
340 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Geen
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een referentie die aantoont dat hij in een periode van 5 jaar voorafgand aan de publicatie van deze opdracht, een volledige bouw- of renovatieproject heeft uitgevoerd die aan de volgende kenmerken beantwoordt:1) betrekking hebben gehad op een bouwproject met een totaalbedrag van de werken excl. btw groter of gelijk aan 4 000 000, euro.De ontvankelijkheid van de referenties is onderworpen aan de voorlegging van de volgende inlichtingen en/of documenten: 1) een attest van goede uitvoering opgesteld op naam van de aannemer, ondertekend door de opdrachtgever, afgeleverd na de datum van de voorlopige oplevering van de werken met vermelding van de datum van de voorlopige oplevering van de werken die moet hebben plaatsgevonden na (datum publicatie min 5 jaar) en vóór de datum van ontvangst van de offerten. 2) alsook een document met de volgende informatie: het totale bedrag van de werken excl. BTW;
Eventuele minimumeisen:
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 7
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-07-05 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-07-05
Plaatselijke tijd: 11:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel (Etterbeek)
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-04-16