Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: UZ Leuven
Postadres: Herestraat 49, 3000 Leuven,BE-3000 Leuven
Contactpersoon: Michel Van Sever
Tel: +32 16345253
E-mail: mvs.aankoop@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=338960
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
P6219 - TE011457: Herinrichten van auditorium CDG tot vriezerlokaal Referentienummer: UZ Leuven-P6219 - TE011457-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht houdt in:
- De ombouw van een bestaand auditorium tot een ruimte voor ultravriezers, inclusief het leveren en plaatsen van een nieuw EB en voedingskabel. En enkele kleinere werken in de aangrenzende lokalen.
- Afbraak alle droge technieken van de bestaande situatie in de te renoveren zone. BD42 niv09
- Fatsoeneren oude niet te verwijderen bekabeling.
- Leveren en plaatsen van de elektrische installatie voor sterkstroom en zwakstroom.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat: - De ombouw van een bestaand auditorium tot een ruimte voor ultravriezers, inclusief het leveren en plaatsen van een nieuw EB en voedingskabel. En enkele kleinere werken in de aangrenzende lokalen. - Afbraak alle droge technieken van de bestaande situatie in de te renoveren zone. BD42 niv09 - Fatsoeneren oude niet te verwijderen bekabeling. - Leveren en plaatsen van de elektrische installatie voor sterkstroom en zwakstroom.
II.2.7. Looptijd
2 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-05-06 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Gezien de complexiteit van de werken en werforganisatie is een verplicht plaatsbezoek voorzien. De plaatsbezoeken gaan door op woensdag 17 april 2019 om 9u en op woensdag 24 april 2019 om 9u. De aanwezigheid op één van beide plaatsbezoeken is aldus verplicht en moet bevestigd worden bij Wim Janse (wim.janse@uzleuven.be; +32 0032 (0)16 34 17 40).Voorhet afhalen van de opdrachtdocumenten:Klik op de link in de publicatie.Hierna zal er worden gevraagd om in te loggen; gebruik hiervoor uw eigen e-mailadres.Nadien zal u in uw mailbox een mail toekrijgen met verdere instructies (paswoord) voor het downloaden van de opdrachtdocumenten.Voorwaarde is dat u met internet explorer als browser werkt.OFstuur een mail naar paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5, BE-3000 Leuven
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-04-12