Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Wezembeek-Oppem
Postadres: Louis Marcelisstraat 134,BE-1970 Wezembeek-Oppem
Contactpersoon: Mevrouw Els Demol
Tel: +32 27831248
Fax: +32 27310672
E-mail: els.demol@wezembeek-oppem.be
Internetadres(sen): www.wezembeek-oppem.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Afdeling grondgebiedzaken
Postadres: Louis Marcelisstraat 134,BE-1970 Wezembeek-Oppem
Contactpersoon: Mevrouw Jinke Vink
Tel: +32 27831239
Fax: +32 27310672
E-mail: jinke.vink@wezembeek-oppem.be
Internetadres(sen): www.wezembeek-oppem.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Schoonmaak gemeentelijke scholen Wezembeek-Oppem - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2019/044 - GUN 19-21-01
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90919300
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Nederlandstalige gemeentelijke basisschool "DE LETTERBIJTER", Witte-Dovenetellaan 3C te 1970 Wezembeek-Oppem en Franstalige gemeentelijke basisschool "HET HOEVEKE", B.(zie opdrachtdocumenten)
II.2.4. Beschrijving
De uit te voeren dienst betreft: periodiek reinigen van lokalen, infrastructuur en ruiten in de gemeentelijke gebouwen zoals beschreven in de "Technische Bepalingen". Enkel voor 2019 is het poetsen van de ramen bij de opdracht. Nadien gaat dit naar een andere opdracht.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Tussen 3 en 4 maanden voor het einde van een periode van 12 maanden wordt een evaluatie gehouden. Deze bepaalt mee of de opdracht kan worden verlengd. Indien er zich geen problemen stellen en de behoefte van de gemeente voor deze opdracht blijft actueel dan wordt de opdracht stilzwijgend verder gezet. Er kunnen 2 stilzwijgende verlengingen van 1 jaar zijn. E.(zie opdrachtdocumenten)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.3. Een geldig ISO 14001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van milieubeheersystemen.4. Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.5. Het attest van lidmaatschap van de ABSU (beroepsfederatie) of een gelijkaardige beroepsfederatie in het buitenland. De inschrijver voegt dit attest bij de offerte.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimum 3 referenties voor een gelijkaardige opdracht.
2. Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
3. Een geldig ISO 14001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van milieubeheersystemen.
4. Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
5. Het attest van lidmaatschap van de ABSU (beroepsfederatie) of een gelijkaardige beroepsfederatie in het buitenland. De inschrijver voegt dit attest bij de offerte.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-05-07 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-09-04
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Opgelet dit zijn 2 verschillende adressen.Bezorgingsadres post: Gemeente Wezembeek-Oppem afdeling financiënEls DemolLouis Marcelisstraat 134 1970 Wezembeek-OppemBezorgingsattest per drager:Gemeente Wezembeek-Oppem Dienst secretariaat (in tijdelijke containers)Witte-Dovenetellaan 3D1970 Wezembeek-OppemDe drager overhandigt de offerte aan de dienst secretariaat, Witte-Dovenetellaan 3D, 1970 Wezembeek-Oppem (woensdagnamiddag gesloten). De openingsuren van het gemeentebestuur zijn terug te vinden op de website van de gemeente http://www.wezembeek-oppem.beDe offerte moet de aanbestedende overheid bereiken vóór 7 mei 2019 om 09.00 uur, hetzij bij gewone of aangetekende zending, hetzij door afgifte op bovenvermeld adres.Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 25/04/2019 om 10.00Voor het verplicht plaatsbezoek neemt de inschrijver contact op met leidend ambtenaar mevrouw Jinke Vink, 02 783 12 39, e-mail: jinke.vink@wezembeek-oppem.be om zijn aanwezigheid te bevestigen.De inschrijver wordt geacht voorafgaandelijk het indienen van een offerte de nodige informatie ingewonnen te hebben bij de contactpersoon en een plaatsbezoek te hebben uitgevoerd. De vermelde oppervlaktes zijn louter indicatief en hebben geen bindende waarde. De inschrijver wordt geacht voorafgaandelijk het opmaken van de offerte de oppervlaktes ter plaatse te hebben gecontroleerd. Tijdens de uitvoering van de opdracht zal geen enkele bemerking of aanpassing aanvaard worden over de oppervlakte en andere zaken, die door een plaatsbezoek konden worden vastgesteld.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, Griffie van de afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Brussel (Etterbeek)
Tel: +32 22349611
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-04-05