Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Politiezone Zennevallei
Postadres: Pepingensesteenweg 250,BE-1600 Sint-Pieters-Leeuw
Contactpersoon: Mevrouw Jessie Van Loo
Tel: +32 23639355
Fax: +32 23599944
E-mail: jessie.vanloo@politiezennevallei.be
Internetadres(sen): www.lokalepolitie.be/5905
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Politiezone Zennevallei
Postadres: Pepingensesteenweg 250,BE-1600 Sint-Pieters-Leeuw
Contactpersoon: Mevrouw Jessie Van Loo
Tel: +32 23639355
Fax: +32 23599944
E-mail: jessie.vanloo@politiezennevallei.be
Internetadres(sen): www.lokalepolitie.be/5905
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Schoonmaak en glaswas van de politieposten van de politiezone Zennevallei Referentienummer: 2019-5905-002
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90900000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Politiezone Zennevallei, Pepingensesteenweg 250 te 1600 Sint-Pieters-Leeuw
II.2.4. Beschrijving
De huidige opdracht heeft als voorwerp het onderhoud en de schoonmaak van de lokalen van de commissariaten en de kantoren die door de politiezone 5905 gebruikt worden en dit overeenkomstig de voorwaarden van huidig bijzonder bestek, namelijk de schoonmaak van volgende gebouwen: 1. De politiepost Brabantpoort, Pepingensesteenweg 250, 1600 Sint-Pieters-Leeuw; 2. De politiepost Zuun, Generaal Lemanstraat 47, 1600 Sint-Pieters-Leeuw; 3. De politiepost Beersel - Rondenbos, Alsembergsteenweg 1046, 1652 Alsemberg. Ook de glaswas van deze gebouwen wordt in de overheidsopdracht opgenomen. Indien de politiezone Zennevallei gedurende de duur van de opdracht, de te onderhouden oppervlakte wenst te verruimen of te verkleinen dan zal de prijs van het contract verhoogd of verminderd worden in overeenstemming met de te presteren uren aangeduid in de goedgekeurde offerte. Hetzelfde is van toepassing gedurende de periodes van binnenwerken van verbouwingen, inrichtingen, herstelling en onderhoud. Omvang van de opdracht: De huidige opdracht omvat : - het onderhoud van de burelen, vergaderruimten, gangen, sanitaire installaties, keuken, koffiecorners, refter, kleedkamers, liften, traphallen, cellen en garage; - alle onderwerpingen inzake arbeidskrachten, de producten en de uitrustingen nodig voor de uitvoering van de taken opgenomen in het technisch gedeelte van huidige bijzonder bestek; - het bevoorraden van de bestaande dispensers voor handdoekjes en toiletpapier; - het leveren van vuilniszakken voor elk vuilbaktype; - het opruimen van de vuilnisbakken; - het legen van de containers en deze op hun oorspronkelijke plaats terugzetten en dit in het kader van de verplichte recyclage; - de glaswas in de verschillende gebouwen. Het voorwerp van de opdracht is gedetailleerder in het derde deel: technische bepalingen.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.3. Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.4. Een geldig ISO 14001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van milieubeheersystemen.5. Een geldig EMAS (milieubeheersysteem) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van milieubescherming.
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-04-23 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-08-21
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-04-23
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Politiezone Zennevallei - Pepingensesteenweg 250 - 1600 Sint-Pieters-Leeuw - Vergaderzaal 3de verdieping
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 01/04/2019 om 09.00Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren op dinsdag 01 april 2019 om 09.00 uur. Inschrijven voor dit plaatsbezoek is verplicht, uiterste datum hiervoor is donderdag 28 maart 2019.Tijdens het plaatsbezoek worden de 3 politieposten bezocht. Het plaatsbezoek vangt aan in de politiepost Brabantpoort, daarna komt de politiepost Zuun aan de beurt en de rondgang eindigt in de politiepost Beersel - Rondenbos. De verschillende lokalen van de gebouw worden bezichtigd en tijdens deze gelegenheid staat het de inschrijvers vrij om vragen te stellen betreffende de actuele situatie.Voor de precieze modaliteiten zal de inschrijver contact opnemen met de afdeling FITLog (tel.: 02/363.93.55 of 02/363.93.54). Een inschrijver mag niet door meer dan twee personen vertegenwoordigd worden tijdens de georganiseerde bezoeken. De identiteiten worden ten laatste op donderdag 28 maart 2019 meegedeeld (een kopie van de identiteitskaart wordt per mail overgemaakt op volgend adres: logistiek@politiezennevallei.be.) Indien men niet aan deze formaliteiten voldaan heeft, wordt men op het plaatsbezoek geweigerd.Aan het einde van het plaatsbezoek wordt er een aanwezigheidsattest voor de inschrijver opgesteld. De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.De inschrijver wordt geacht de aard en de inhoud van de gebouwen te kennen alvorens zijn offerte op te stellen. Hij gaat nauwkeurig en voorafgaand aan het opstellen van zijn offerte, de oppervlakte van de schoon te maken gebouwen na. De aanbestedende overheid kan in geen enkel geval verantwoordelijk gehouden voor fouten in de opmeting. Geen enkel prijssupplement zal aan de opdrachtnemer toegekend worden ingevolge de bestaande situatie van de gebouwen.Wijziging van de vermoedelijke hoeveelhedenDe aanbestedende overheid geeft de inschrijvers het recht om in hun offerte de fouten m.b.t. de vermoedelijke hoeveelheden te verbeteren op voorwaarde dat de verbetering in meer of min minstens 10% van de post in kwestie bedraagt conform artikel 79 van het koninklijk besluit van 18 april 2017. In voorkomend geval voegt de inschrijver bij zijn offerte een nota ter verantwoording van deze verbeteringen.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel (Etterbeek)
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-03-21