Provincie Antwerpen Departement Logistiek

Opdracht voor schoonmaak van kantoren, diverse lokalen en aanhorigheden



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Provincie Antwerpen Departement Logistiek
Postadres: Koningin Elisabethlei 22,BE-2018 Antwerpen
Contactpersoon: Guido Lommaert
Tel: +32 32405312
E-mail: overheidsopdrachten@provincieantwerpen.be
Internetadres(sen): www.provincieantwerpen.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=335868


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Opdracht voor schoonmaak van kantoren, diverse lokalen en aanhorigheden 
Referentienummer: Prov Ant - DOJO-19/001-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90919000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht behelst:
Het periodiek schoonmaken van kantoren, diverse lokalen en aanhorigheden, waarvoor de Provincie geen eigen personeel inzet.
De omvang van de opdracht is niet strikt vastgelegd, maar volgt de behoeften van de
Provincie.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE21
II.2.4. Beschrijving
De opdracht behelst: Het periodiek schoonmaken van kantoren, diverse lokalen en aanhorigheden, waarvoor de Provincie geen eigen personeel inzet. De omvang van de opdracht is niet strikt vastgelegd, maar volgt de behoeften van de Provincie. 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-04-22 07:10
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-04-22
Plaatselijke tijd: 07:10

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
plaatsbezoeken 1 - 2 - 8 - 9 april 2019

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-03-15

Annonces similaires du BDA :