Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Provincie Antwerpen - Departement Logistiek - Dienst Overheidsopdrachten
Postadres: Koningin Elisabethlei 22,BE-2018 Antwerpen
Contactpersoon: Guido Lommaert
Tel: +32 32405312
E-mail: overheidsopdrachten@provincieantwerpen.be
Internetadres(sen): www.provincieantwerpen.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=332630
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het adviseren, leveren en plaatsen van decoratieve glasfolies Referentienummer: Prov Ant - DOJO-19/003-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 44174000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Het departement Logistiek zoekt een ervaren partner voor het leveren en plaatsen van decoratieve glasfolies op de glaspartijen in het Provinciehuis. De vermoedelijke oppervlakte van de te plaatsen folies bedraagt ca. 2.100 m². De uiteindelijke oppervlakte wordt pas in de loop van de opdracht duidelijk.
Het adviseren van de meest geschikte folies en prints is een belangrijk onderdeel van deze opdracht.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-03-11
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2019-03-11
Plaatselijke tijd: 10:10
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2019-03-19
Plaatselijke tijd: 10:10
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Uitstel wegens incident op e-Tendering