Ocmw Hasselt

Oproep tot aanvraag tot deelneming - ICT - OCMW Hasselt - Welzijnscampus 2 - Shared ICT-services voor 140 werkplekken - LAN - WIFI - Internet - Telefonie - Server



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: OCMW Hasselt
Postadres: Limburgplein 1A,BE-3500 Hasselt
Contactpersoon: Mevrouw Annelies Bruggen
Tel: +32 11308155
E-mail: aankoopdienst.ocmw@hasselt.be
Internetadres(sen): www.ocmwhasselt.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - ICT - OCMW Hasselt - Welzijnscampus 2 - Shared ICT-services voor 140 werkplekken - LAN - WIFI - Internet - Telefonie - Server 
Referentienummer: 2018-0154-01
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 72710000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE221
Voornaamste plaats van uitvoering: Welzijnscampus 2, A. Rodenbachstraat 20 te 3500 Hasselt
II.2.4. Beschrijving
De opdracht heeft tot doel een inschrijver te selecteren voor de implementatie van en de support/het wijzigingsbeheer op shared ICT-services voor vermoedelijk 140 werkplekken/160 gebruikers en verschillende vergaderruimtes in Welzijnscampus 2 (Albrecht Rodenbachstraat 20, 3500 Hasselt). Op dit adres zullen verschillende organisaties met een sociaal oogmerk kantoorruimte in gebruik nemen vanaf 1 januari 2020. Er worden vijf verschillende shared services voorzien die samen de basisinfrastructuur realiseren:  Shared ICT-service LAN: een IP-netwerk via de bestaande outlets in het gebouw  Shared ICT-service WIFI: een WIFI-netwerk voor data met inbegrip van de noodzakelijke bekabelingswerkzaamheden om tot een volledige dekking te komen in alle kantoorruimtes en vergaderzalen  Shared ICT-service internet: een per organisatie gecontroleerde virtuele internetlijn op basis van internet via INFRAX  Shared ICT-service telefonie: VOIP-telefonie inclusief IP-telefoon, telefonie-applicatie en nummers bij de telefonie-operator van INFRAX  Shared ICT-service server: housing van eigen servers in een professioneel datacenter of virtuele servers op een gedeelde fysieke server in een professioneel datacenter (Dit is niet het datacenter van Infrax, maar een datacenter dat dat de opdrachtnemer zelf kiest. Infrax kan koppelen met verschillende commerciële datacenters.) De inschrijver zal het Single-Point-Of-Contact zijn voor de support op de shared ICT-services en het wijzigingsbeheer van de shared ICT-services.  Buiten het bereik van de overheidsopdracht vallen  Maatwerkconfiguraties op de generieke infrastructuur: binnen het kader van de generieke infrastructuur kan elke organisatie bepaalde maatwerkconfiguraties uitvoeren zoals het beheren van gebruikersautorisaties op het WIFI-netwerk en het aansluiten en beheren van print-, kopie- en scantoestellen  Aankoop, installatie en onderhoud van operating systemen op de virtuele servers  Aankoop, installatie en onderhoud van applicaties en databases op de virtuele servers  Aankoop, installatie en onderhoud van collaboration platforms zoals Office365 en Google Apps  Aankoop, installatie en onderhoud van end user devices (PC, laptop, smartphone, tablet, headset, .) met uitzondering van VOIP-telefoons 
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De kandidaat dient een minimale omzet te hebben gedurende elk van de voorbije drie boekjaren die minstens de waarde bedraagt van de opdracht. Hij voegt ter bewijs daarvan zijn resultatenrekening van de betrokken jaren bij zijn kandidatuurstelling en vermeldt in een door de bevoegde persoon ondertekende omzetverklaring de omzet.2. De kandidaat dient te beschikken over een positief eigen vermogen en een netto cash flow uit operationele activiteiten die gedurende elk van de voorbije vijf boekjaren positief is. Aan deze eisen dient elk lid van een tijdelijke vereniging te voldoen.
Eventuele minimumeisen:
1. NVT
2. NVT

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De kandidaat-inschrijver dient minimaal 1 referentie op te geven van een succesvolle implementatie van shared ICT-services in één gebouw, verschillende gebouwen of een campus/bedrijvenzone, gelegen in België, waarbij verschillende organisaties afnemer waren van deze shared services, waarbij minimaal 3 van de 5 shared services vermeld in dit bestek, aangeboden werden, en waarbij de inschrijver na implementatie ook instond voor de service. Het moet gaan om een referentie gerealiseerd in de laatste 4 jaar (2015, 2016, 2017, 2018) of uiterlijk januari 2019. Gelieve de referentie op te bouwen d.m.v. antwoorden op de volgende vragen: Korte omschrijving van het project: hier beschrijft u in grote lijnen het project. Voor een meer gedetailleerde omschrijving mag u verwijzen naar één bijlage. Klant: hier identificeert u de klant en een contactpersoon bij de klant die wij mogen contacteren voor meer uitleg. Certificaat van goede uitvoering: een door de klant ondertekende verklaring van goede uitvoering. Shared services: welke shared ICT-services werden geïmplementeerd. Servicecontract: hier beschrijft u het servicecontract op de geïmplementeerde shared ICT-services.2. De kandidaat- inschrijver moet bevestigen dat hij een oplossing kan leveren met een voldoende lange investeringshorizon. Minimaal 5 jaar voor elk van de shared services (levensduur installatie + verlenen van support tijdens kantooruren op werkdagen).3. De kandidaat-inschrijver moet de eindverantwoordelijkheid dragen voor het ganse project. Hij mag beroep doen op onderaannemers maar behoudt zelf de eindverantwoordelijkheid, zowel tijdens de implementatiefase als voor het verlenen van de service op de geïnstalleerde infrastructuur. De kandidaat-inschrijver is dus ook het single-point-of-contact voor implementatie en service. De kandidaat-inschrijver doet opgave van de shared ICT-services die hij zelf zal uitvoeren (minstens 2 van de 5 shared services) en de shared ICT-services die door een onderaannemer uitgevoerd worden. Alle onderaannemers worden gespecifieerd.4. De kandidaat- inschrijver garandeert gedurende de volledige looptijd (implementatie en minimaal 5 jaar service) de beschikbaarheid van voldoende deskundige medewerkers die het Nederlands machtig zijn en indien nodig een interventie ter plaatse kunnen uitvoeren.5. De kandidaat- inschrijver toont aan dat hij zelf (voor de shared ICT-services door hemzelf aangeboden) of via de onderaannemer (voor de shared ICT-services aangeboden via de onderaannemer) over voldoende technologische kennis beschikt om een actuele oplossing te kunnen voorstellen/implementeren en hierop ook service te kunnen aanbieden.

Eventuele minimumeisen:
1. NVT
2. NVT
3. NVT
4. NVT
5. NVT


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-04-08 11:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2019-05-10
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank Van Eerste Aanleg
Parklaan 25 bus 2, BE-3500 Hasselt
Tel: +32 11374101
Fax: +32 11374481

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-02-27

Annonces similaires du BDA :