Vzw Az Sint-lucas & Volkskliniek

Levering en plaatsing van raamdecoratie en separatiegordijnen voor blok W, C+C', M, L



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Vzw AZ Sint-Lucas & Volkskliniek
Postadres: Groenebriel 1,BE-9000 Gent
Contactpersoon: Mevrouw Saartje Van den Branden
Tel: +32 92245064
E-mail: saartje.vandenbranden@azstlucas.be
Internetadres(sen): www.azstlucas.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Levering en plaatsing van raamdecoratie en separatiegordijnen voor blok W, C+C', M, L 
Referentienummer: 2018-064-INFRA-SV
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39515100
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Levering en plaatsing van raamdecoratie en separatiegordijnen voor blok W en C+C' 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Vzw AZ Sint-Lucas & Volkskliniek, Groenebriel 1 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-04-19
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
Levering en plaatsing van raamdecoratie en separatiegordijnen voor blok M & L 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Vzw AZ Sint-Lucas & Volkskliniek, Groenebriel 1 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-06-03
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver bewijst zijn financiële draagkracht door voorlegging van de recentste jaarrekeningen of de neergelegde jaarrekeningen over de laatste drie beschikbare boekjaren, te voegen bij zijn offerte. Voor de inschrijvers uit België zal de aanbestedende overheid de nodige balans en resultatenrekeningen zelf digitaal ophalen via de Telemarc toepassing na opening van de offertes.
Eventuele minimumeisen:
1. Geen negatief eigen vermogen in de gevraagde boekjaren.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver voegt bij zijn offerte een referentielijst van voornaamste gelijkaardige leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht met vermelding van volgende gegevens: naam klant, contactpersoon met telefoonnummer, leveringsdatum, bedrag/hoeveelheden opdracht. De referenties dienen opgegeven te worden in het formaat van bijlage C.2. De inschrijver voegt bij zijn offerte de nodige attesten of verklaringen waaruit blijkt dat de inschrijver beschikt over een eigen plaatsingsdienst/dienst na verkoop/herstellingsdienst. 3. De inschrijver voegt bij zijn offerte alle informatie die aantoont dat aan de minimale eisen voor technische bekwaamheid is voldaan.

Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver kan een gelijkwaardige levering (met betrekking tot het voorwerp van de opdracht - 'levering en plaatsing van raamdecoratie en separatiegordijnen') aantonen gedurende de afgelopen 3 jaar en dit voor minstens 2 publiek- of privaatrechtelijke instanties (bij voorkeur in de zorgsector).
2.  De technische medewerkers die bij de aanbestedende overheid de plaatsing en herstellingen uitvoeren, dienen in loondienst te zijn bij de inschrijver. De aanbestedende overheid aanvaardt aldus geen subcontractors van de inschrijver, of zelfstandige werknemers waarbij de inschrijver in se de klant is voor het uitvoeren van de installatie.
 De ondersteuning van deze technische dienst/dienst na verkoop/herstellingsplaats dient in het Nederlands plaats te vinden. Indien de plaatsing wordt uitgevoerd door niet-Nederlandstaligen, dan dient de inschrijver een projectmanager aan te stellen die de rechtstreekse communicatie met de projectmanager van de aanbestedende overheid verzorgt. Deze projectmanager garandeert aldus dat de wensen van de aanbestedende overheid tijdens de plaatsing, correct vertaald worden, opdat miscommunicatie als gevolg van een taalverschil niet aan de basis liggen van vertragingen of fouten bij de plaatsing
3. NVT


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-03-18 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-06-16
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-03-18
Plaatselijke tijd: 14:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg
Opgeëistenlaan, BE-9000 Gent

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-02-15

Annonces similaires du BDA :