Az Groeninge Vzw

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamovereenkomst voor verbouwings-en herconditioneringswerken: opdracht AFWERKING



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: AZ Groeninge vzw
Postadres: Kennedylaan 4,BE-8500 Kortrijk
Contactpersoon: De heer Kurt Goeminne
Tel: +32 56635713
Fax: +32 56635039
E-mail: kurt.goeminne@azgroeninge.be
Internetadres(sen): www.azgroeninge.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamovereenkomst voor verbouwings-en herconditioneringswerken: opdracht AFWERKING 
Referentienummer: 2019/505
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45400000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE254
Voornaamste plaats van uitvoering: AZ Groeninge vzw, Kennedylaan 4 te 8500 Kortrijk
II.2.4. Beschrijving
AZ Groeninge wenst een raamovereenkomst af te sluiten voor een periode van 4 jaar (1 basisjaar met 3x mogelijke stilzwijgende verlenging).  Dit voor de uitvoering van verbouwings en herconditioneringswerken op beide campussen (President Kennedylaan en Reepkaai).  Hiervoor zoeken wij partners die onderstaande opdrachten in zijn totaliteit kunnen coördineren en uitvoeren in een ziekenhuis in werking.  De inhoud van de raamovereenkomst omvat volgende deelopdrachten:  - Algemene werkzaamheden - aanpassingswerken - vloerafwerking en plinten - plafonds - vaste uitrusting/meubilair - schilderwerken - deurgehelen - wanden 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Overeenkomst van 1 jaar met 3x stilzwijgende verlenging van opeenvolgende periodes van 1 jaar. Ingang van de overeenkomst is de datum van sluiting van de overeenkomst. Dit is tevens de jaarlijkse ingangsdatum van de verlengingen. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Een eigen verklaring dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.Document uitgaande van erkend accountingkantoor of revisor met vermelding van Z-score (Altman) van de aanbiedende partij.Berekeningswijze in geval private onderneming:0,717 x Werkkapitaal / Totale bezittingen +0,847 x Totaal van ingehouden winsten / Totale bezittingen +3,107 x Winst voor belastingen en interest / Totale bezittingen +0,420 x Boekwaarde van de bezittingen / Boekwaarde van de schulden +0,998 x Omzet / Totale bezittingen.De score dient bevestigd te worden door boekhouder of revisor, met vermelding van naam en erkenningsnummer.Minimumeis: Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient hoger te zijn dan 1,8.Wanneer de score lager is,  is een expliciete verklaring van de revisor vereist waarbij uitgelegd wordt waarom de score lager ligt en waarom dit geen probleem vormt voor de uitvoering van deze opdracht.  In voorkomend geval en bij gunning aan deze kandidaat dient de revisor ieder jaar bij het neerleggen van de jaarrekening een update van deze verklaring te geven  én zal de aanbieder toch een borg van 5% stellen gedurende de looptijd van de overeenkomst. De aanbestedende overheid heeft tevens, wanneer de score tijdens de looptijd van de overeenkomst lager blijft dan 1,8, steeds de mogelijkheid de overeenkomst kosteloos en met een nader af te spreken einddatum te verbreken en dit zonder enige schadevergoeding verschuldigd te zijn. De aanbestedende overheid heeft het recht om op basis van de verklaring door de revisor de kandidaat al dan niet te weren. 2. - Omzet: minimum 2,5 mio
Eventuele minimumeisen:
1. De vereiste bewijsstukken gelden als minimale vereisten.
Maw, als inschrijver dient u hieraan te voldoen en dienen deze gevraagde bewijsstukken deel uit te maken van uw offerte.
2. De vereiste bewijsstukken gelden als minimale vereisten.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. - Nederlandstalig - Referenties in de zorg: minstens 10 renovatieprojecten uit de laatste 3 jaar.waarvan 5 proj. Van minimum 25000 euro in de zorg. - Aantal eigen werknemers op de vloer + toelichting van het organigram. Minstens 10 eigen werfwerknemers.

Eventuele minimumeisen:
1. De vereiste bewijsstukken gelden als minimale vereisten.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst: 

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-03-19 10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG WEST-VLAANDEREN, AFDELING KORTRIJK
BURGEMEESTER NOLFSTRAAT 10A, BE-8500 KORTRIJK

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-02-14

Annonces similaires du BDA :