Belgoprocess Nv

TIJDELIJK HEKWERK



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: BELGOPROCESS NV
Postadres: Gravenstraat 73,BE-2480 Dessel
Contactpersoon: De heer Ludo Deckers
Tel: +32 14334067
Fax: +32 14334469
E-mail: ludo.deckers@belgoprocess.be
Internetadres(sen): www.belgoprocess.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
TIJDELIJK HEKWERK 
Referentienummer: LDEC/LEHO/TIJDELIJKHEKWERK/2018
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45342000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: BELGOPROCESS NV, Gravenstraat 73 te 2480 Dessel
II.2.4. Beschrijving
De Aanbestedende Overheid wenst een bestelling te plaatsen voor het leveren en het installeren van bouwkundige beveiligingsmaatregelen op de site van Belgoprocess welke uit verschillende deelopdrachten bestaat, namelijk:  Deel I = leveren en plaatsen een modulair tijdelijk hekwerk op betonsokkels voor de afscheiding van de toekomstige werf van gebouw 167X op de site  Deel II = leveren en plaatsen een modulair tijdelijk hekwerk op betonsokkels voor de afscheiding van de toekomstige werf van gebouw 151E op de site  Deel III = leveren en plaatsen van een nieuwe schuifpoort in een doorgang van een bestaande buitenomheining  Deel IV= leveren en plaatsen van een tijdelijke slagboom voor werftoegang  Deel V = leveren en plaatsen van een werfomheining voor bouwprojecten grenzend aan bepaalde perimeters  Deel VI = werken voor het aanpassen van een bestaande omheining van paneelhekwerk voor de doorgang(en) naar de werven. 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-04-01
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Minimale eisen financieel
Eventuele minimumeisen:
1. De aanbestedende overheid zal de jaarrekeningen van de inschrijvers in detail analyseren met behulp van het handelsrapport van Companyweb en de belangrijkste ratio's bepalen. De volgende opgesomde punten zullen van het grootste doorslaggevende belang zijn:
 Lopende schulden of betwistingen t.o.v. RSZ of belastingen
 Eigen vermogen < 50% van het kapitaal (alarmbelprocedure)
 Rendement van het totale vermogen
 De operationele cashflow
 Nettoverkoopsmarge
 Liquiditeit in de enge zin
 De verhouding van het eigen vermogen t.o.v. het totale vermogen
Enkel de inschrijvers met voldoende financiële draagkracht zullen weerhouden worden.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. * Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig certificaat.2. Een geldig ISO 9001 (versie 2008 of 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking. Indien geen geldig ISO9001-certificaat kan worden voorgelegd, dient de kandidaat aan de hand van zijn procedures aan te tonen te beschikken over gelijkaardige werkwijzen op volgende domeinen:? beheer van documenten (werkinstructies, klantspecificaties, .)? beheer van registraties (bvb van productiegegevens,.)? beheer van kalibraties (een systeem voor kalibratie van meetmiddelen en andere tools, beheer en validatie van meetmethodes voor het productieproces, .)? beheer van de opleidingen en de kwalificaties van zijn personeel? beheer van wijzigingen? het selecteren en kwalificeren van onderaannemers en leveranciers? beheer van klachten en non-conformiteiten3. De inschrijver toont aan minimaal 3 personeelsleden in dienst te hebben, met aantoonbare ervaring in de kennisdomeinen eigen aan de opdracht waarop ingeschreven wordt.4. De inschrijver levert een verklaring op erewoord van minder dan zes maanden oud, met daarin een lijst van de belangrijkste leveringen die vergelijkbaar zijn met het voorwerp van deze opdracht die gedurende de afgelopen drie jaar werden uitgevoerd. Hij geeft ten minste de volgende inlichtingen:- een korte beschrijving van de uitgevoerde leveringen;- de start- en einddatums van de opdracht/het contract;- de volledige gegevens (contactpersonen, adres, telefoonnummer, e-mailadres en faxnummer) van de (publiek- of privaatrechtelijke) instanties waarvoor zij bestemd waren. Deze lijst bevat ten minste [aanvullen] referenties die overeenstemmen met deze opdracht [of, eventueel: met het perceel (de percelen) waarvoor de inschrijver een offerte indient ], elk voor een minimumbedrag van . [aanvullen] EUR exclusief btw [preciseer het respectieve minimumbedrag voor elk perceel]. Onder 'referentie van soortgelijke aard' verstaat men: [aanvullen][Eventueel] Voor elke referentie voegt de inschrijver de volgende documenten bij:- een certificaat opgesteld of medeondertekend door de bestemmeling, dat aantoont dat hij een overheidsinstelling of een privé-maatschappij is, of - een verklaring op erewoord van de inschrijver.

Eventuele minimumeisen:
1. Een geldig VCA-certificaat of gelijkwaardig.
2. Een geldig ISO 9001 (versie 2008 of 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
3. Lijst met minimum 3 personeelsleden met aantoonbare ervaring
4. Lijst met minimaal 3 referenties


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-03-15 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-07-13
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-03-15
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: BELGOPROCESS NV, Gravenstraat 73 te 2480 Dessel

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
RAAD VAN STATE, BE nvt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-02-12

Annonces similaires du BDA :