Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Mobiliteit en Openbare Werken, Agentschap Wegen en Verkeer, Afdeling West-Vlaanderen
Postadres: VAC Jacob van Maerlant, Koning Albert I-laan 1.2 bus 82 ,BE-8200 8200 Brugge
Contactpersoon: Ir. Guy Ameele
E-mail: guy.ameele@mow.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=319138 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=332979
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
N325 Middelkerke: Ontwerpstudie Structureel onderhoud Middelkerke - Driewege, samen met fietspadenproject (kmpt 3,68 - 4,35) Referentienummer: AWV W-Vl-18/25_X30/N325/06-F03_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 71240000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht omvat de studie en het ontwerp van de herinrichting van de doortocht van de N325 Spermaliestraat te Middelkerke van kilometerpunt 3,68 tot 4,35 (fundering en bovenbouw). Ook de coördinatie van dit project en van de andere projecten van de verschillende aanbestedende overheden (rioleringsproject, module 13, .) tussen kilometerpunt 3,00 en 4,35 maakt deel uit van de opdracht (de details hiervan zijn terug te vinden in het technisch gedeelte H.3).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.1.7. Totale waarde van de aanbesteding (exclusief btw)
74700.15 EUR
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE25
Voornaamste plaats van uitvoering: West-Vlaanderen
II.2.4. Beschrijving
De diensten omvatten: 1. Procesbegeleiding; 2. Het uitvoeren van het vooronderzoek, het inwinnen van ontbrekende gegevens, en opmaken van plannen met aanduiding van bestaande nutsleidingen; 3. De begeleiding, het leveren van input en de interpretatie van het milieuhygiënisch bodemonderzoek conform de Vlarebo wetgeving; 4. De begeleiding, het leveren van input en de interpretatie van het sloopopvolgingsonderzoek conform de Vlarema wetgeving; 5. De begeleiding, het leveren van input en de interpretatie van de archeologienota; 6. Het opmaken van voorontwerptekeningen en dwars/ langsprofieltekeningen; 7. Het uitvoeren van een studie betreffende de groenvoorzieningen, openbare verlichting, signalisatie, . in samenspraak met i.a. de gemeentelijke diensten van gemeente Middelkerke, de groencel van AWV en het Team Elektrische Weginstallaties van AWV; 8. Het verlenen van de nodige ondersteuning tijdens alle overlegvergaderingen met de aanbestedende overheid en andere betrokken instanties in het kader van de besprekingen van het (voor)ontwerp. Dit omvat o.a. maar niet limitatief, de vergaderingen van de Gemeentelijke Begeleidingscommissie (GBC), Regionale Mobiliteitscommissie (RMC) en de overlegmomenten met de verschillende betrokken nutsmaatschappijen; 9. In vorig punt vermelde begeleidende ondersteuning omvat o.a. het opnemen van alle administratieve taken waaronder: a) De opmaak van een verslag van alle besprekingen. De verslagen dienen uiterlijk binnen de 14 kalenderdagen na afloop van de vergadering aan alle betrokken partijen overgemaakt te worden; b) De contacten met de verschillende partijen om de nodige documenten of informatie te bekomen; c) De opmaak van duidelijke en geïllustreerde presentaties voor toepassing bij o.a. infomarkten voor de bevolking e.a. 10. Het opstellen van de nodige dossiers voor de bespreking in de GBC en de RMC en voor het aanvragen van de omgevingsvergunning en bijhorende machtigingen; 11. Het uitvoeren van verkeerstellingen resulterend in fietsintensiteiten, voertuigintensiteiten per uur, voertuigklassen, snelheid V85, parkeeraanbod en -bezetting; 12. Het aanpassen van de voorontwerptekeningen, het opstellen en nadien bespreken van definitieve ontwerpplannen; 13. Coördinatie met de andere deelopdrachten binnen het gedefinieerde gebied (zie H3) 14. Het opmaken van de aanbestedingsbescheiden: de gedetailleerde signalisatie- en uitvoeringsplannen, administratieve en technische bepalingen van het bestek met inbegrip van beschrijvende en samenvattende opmeting en kostenraming. 15. Het bundelen van de aanbestedingsbescheiden van de andere deelopdrachten in het gedefinieerde gebied (zie H3). Inclusief de coördinatie met de andere dienstverleners en het opmaken van een globale planning. 16. Adviesverlening vanaf de voorbereiding van de aanbesteding tot en met de aanbesteding van de werken; 17. Toepassen van de minderhinder-toets volgens het 'Draaiboek Minder Hinder Vlaanderen' voor investeringswerken op gewestwegen cfr. het dienstorder MOW/AWV/2012/11; 18. Het opmaken van rooilijn- (bouwvrije stroken) en onteigeningsplannen; 19. Opvolging van de werken; 20. Coördinatie met andere lopende dossiers;
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT
Lot 1V.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst
V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2019-02-12
V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers: NEE
V.2.3. Naam en adres van de contractant
Officiële benaming: Studiebureau Lobelle BVBA
Postadres: Gistelsesteenweg 112,BE-8490 Jabbeke
NUTS-code: BE251
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf: NEE
V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-02-13