Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Affligem
Postadres: Bellestraat 99,BE-1790 Affligem
Contactpersoon: Koenraad Surdiacourt
Tel: +32 53640000
Fax: +32 53680480
E-mail: koenraad.surdiacourt@affligem.be
Internetadres(sen): www.affligem.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Haviland intercommunale IgSv
Postadres: Brusselsesteenweg 617,BE-1731 Zellik
Contactpersoon: Jeroen Wouters
Tel: +32 24671107
Fax: +32 24664981
E-mail: jeroen.wouters@haviland.be
Internetadres(sen): www.haviland.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - VERBOUWEN van de GEMEENTELIJKE CULTUURZAAL "SANDERUS", Bellestraat 99 te 1790 Affligem - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 10492/115000/AANN
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het betreft de werken voor het uitbreiden en verbouwen van de bestaande gebouwen voor de gemeentelijke cultuurzaal.
Perceel 1 : Ruwbouw-, Voltooiings- en infrastructuurwerken inclusief algemene bepalingen voor pilootaanneming.
Perceel 2 : Sanitaire inrichtingen, verwarming en HVAC
Perceel 3 : Elektriciteit
Perceel 4 : Meubilair
Perceel 5 : Keukeninstallatie
Het staat de aannemer vrij om gelijktijdig voor één of meerdere percelen in te dienen.
nb. de administratieve bepalingen zijn van toepassing op perceel 1 t.e.m. 5.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
pilootaanneming - ruwbouw - voltooiing II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Bellestraat 99 te 1790 Affligem
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
365 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
HVAC - sanitair II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Bellestraat 99 te 1790 Affligem
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
365 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 3II.2.1. Benaming
Elektriciteit II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Bellestraat 99 te 1790 Affligem
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
365 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 4II.2.1. Benaming
Meubilair II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Bellestraat 99 te 1790 Affligem
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
365 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 5II.2.1. Benaming
Keukenuitrusting II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Bellestraat 99 te 1790 Affligem
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
365 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Bankverklaring2. OmzetEen verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Een bankverklaring opgesteld in overeenstemming met het model opgenomen in de bijlagen van de opdrachtdocumenten.
Indien de kandidaat inschrijver om redenen die hij moet verantwoorden, niet in staat is de gevraagde referentie(s) bij zijn inschrijving te voegen, kan hij zijn economische en financiële draagkracht aantonen met andere documenten die de aanbestedende overheid geschikt acht.
2. De jaaromzet moet minimaal tweemaal de waarde van de opdracht bedragen.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van werken die de afgelopen drie jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
Eventuele minimumeisen:
1. Eén referentie van een soortgelijke (vergelijkbaar qua bouwkost) openbare opdracht gestaafd met attest van goede uitvoering.
Vereiste erkenning: perceel 1 : D (Bouwwerken), Klasse 4
perceel 2 : D (Bouwwerken), Klasse 3
perceel 3 : D (Bouwwerken), Klasse 1
perceel 4 : D (Bouwwerken), Klasse 1
perceel 5 : T4 (Uitrustingen voor wasserijen en grote keukens), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-03-29 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-07-27
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: De potentiële inschrijvers zijn verplicht om ten laatste voor 15/03/2019 een bezoek te brengen aan de plaats waar de werken zullen moeten worden uitgevoerd.Een ondertekend attest van plaatsbezoek in overeenstemming met het model vervat in de bijlage moet worden toegevoed aan de offerte.Hiervoor dienen ze contact op te nemen met de volgende persoon:Haviland IntercommunaleCel gemeentelijke bouwwerkenProjectcoördinator Jeroen Wouterstelefoon: +322/467.11.07gsm: +32471/92.19.12e-mail: jeroen.wouters@haviland.beHet bezoek aan de plaats waar de werken zullen moeten worden uitgevoerd, gebeurt op de dag en het uur overeengekomen met de voormelde persoon.Indien tijdens de uitvoering van de diensten abnormaliteiten worden vastgesteld, zal dit onmiddellijk aan de dienstverlener worden gemeld door middel van een fax of een e-mailbericht, dat nadien zal worden bevestigd door middel van een aangetekend schrijven. De dienstverlener is verplicht om niet conform uitgevoerde diensten te herbeginnen.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-02-12