Hulpverleningszone Waasland

Raamovereenkomst voor levering van nieuwe autoladders



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Hulpverleningszone Waasland
Postadres: Nijverheidsstraat 33,BE-9100 Sint-Niklaas
Contactpersoon: Mevrouw Martina Spittaels
Tel: +32 35020927
Fax: +32 35020929
E-mail: martina.spittaels@hvzwaasland.be
Internetadres(sen): www.hvzwaasland.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Hulpverleningszone Waasland
Postadres: Nijverheidsstraat 33,BE-9100 Sint-Niklaas
Contactpersoon: Mevrouw Martina Spittaels
Tel: +32 35020927
Fax: +32 35020929
E-mail: martina.spittaels@hvzwaasland.be
Internetadres(sen): www.hvzwaasland.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
raamovereenkomst voor levering van nieuwe autoladders 
Referentienummer: 2019-04
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 34144211
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE232
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
De opdracht betreft een raamovereenkomst van minimum 1 jaar en maximum 4 jaar voor het leveren van nieuwe autoladders voor de brandweer.  De Hulpverleningszone Waasland zal optreden als aankoopcentrale in die zin dat ze de overheidsprocedure voert voor de zones Waasland, Centrum, Vlaamse Ardennen, Zuid-West-Limburg, Zone Rand, Fluvia, Midwest en Rivierenland. Hierdoor zijn de deelnemende zones vrijgesteld om zelf een procedure overheidsopdrachten te voeren. Bestellingen zullen geplaatst worden naargelang de werkelijke behoeften, zonder verbintenis vanwege de deelnemende zones omtrent de af te nemen hoeveelheden. Elke bestelling wordt als een afzonderlijke opdracht beschouwd, onafhankelijk van de uitvoering van de overige bestellingen. Er worden geen minimale afnames gegarandeerd. Alle in dit bestek vermelde hoeveelheden zijn vermoedelijke hoeveelheden en louter indicatief. Zij binden de aanbesteder op geen enkele wijze. De leverancier kan geen schadevergoeding eisen indien deze vermoedelijke hoeveelheden niet worden bereikt of worden over. 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Er moet een omzet van minimum 1,650 miljoen EUR op jaarbasis bewezen worden voor de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste 3 jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.

Eventuele minimumeisen:
1. De lijst telt ten minste vier leveringen van autoladders van gelijkaardige omvang (minimale prijs van 500.000 EUR exclusief btw). De inschrijver vermeldt het bedrag van de levering, de datum van de voorlopige oplevering, naam en adres van de opdrachtgever en de contactgegevens van de persoon die inlichtingen kan geven over het verloop van de samenwerking.
2. De inschrijver levert het bewijs van een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-03-15 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-09-11
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-03-15
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Nijverheidsstraat 33, Opleidingslokaal, 1e verdieping

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, BE nvt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-02-08

Annonces similaires du BDA :