Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Universiteit Gent
Postadres: Sint-Pietersnieuwstraat 25,BE-9000 Gent
Contactpersoon: Mevrouw Sien Boes
Tel: +32 92643174
Fax: +32 92643596
E-mail: sien.boes@ugent.be
Internetadres(sen): www.ugent.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
UITVOERING SCENOGRAFIE GENTS UNIVERSITEITSMUSEUM: MULTIMEDIA: leveren en plaatsen van hardware, ontwikkelingen van applicaties en software Referentienummer: A0216904
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 32322000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: F.I. 04.11 - campus Ledeganck - L11 - Ledeganck 3de fase, K.L. Ledeganckstraat 35 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
De opdracht heeft tot doel: uitvoering van onderdelen van de scenografie van het Gents Universiteitsmuseum op bouwlaag 100, 120, 130 en 140 van de 3de fase van het Complex Ledeganck van de Universiteit Gent (deelproject A/02169): De opdracht omvat (niet limitatief) Ontwikkelen applicaties, software en leveren en plaatsen van de bijhorende hardware, rekening houdend met richtlijnen van de opdrachtgever (bv. grafiek), scenograaf en de aannemer 'decorbouw en grafiek'. Ontwikkelen, leveren en plaatsen van operationeel platform incl. content management systeem. Opstellen van onderhoudscontract.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-05-16
Einde (dd/mm/jjjj): 2020-03-12
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. De jaarlijkse omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, bedraagt minimaal EUR200.000,00
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:2. De lijst van de voornaamste gelijkaardige leveringen die gedurende de afgelopen vijf jaar zijn verricht met minimaal vermelding van het bedrag, het tijdstip, opdrachtgever en de plaats van de uitvoering van de opdracht. Met 'gelijkaardige projecten' worden projecten bedoeld met een gelijkaardige technische complexiteit én een minimumbedrag van 300.000 EUR2. de omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de dienstverlener eventueel in onderaanneming wil geven, met tevens de samenstelling van dit team en motivering dat deze samenstelling borg staat voor een kwaliteitsvolle uitvoering van de opdracht in onderaanneming. De inschrijver is verplicht om de uitvoering van de opdracht met de opgegeven onderaannemers uit te voeren. Er dient bij de offerte een (principiële) samenwerkingsovereenkomst te worden toegevoegd
Eventuele minimumeisen:
2. MULTIMEDIA: levering hard- en software, productie van interactieve en niet-interactieve audiovisuele toepassingen
Minimaal twee referenties moeten worden gestaafd door getuigschriften die duidelijk weergeven of de werken uitgevoerd werden volgens de regels van de kunst en of ze op regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht. Op verzoek van de Universiteit Gent zullen bijkomende opgegeven referenties gestaafd moeten worden door de hier boven vermelde getuigschriften. Het is toegelaten om zich te beroepen op de referenties van onderaannemers
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-03-12 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-08-09
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-03-12
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Universiteit Gent, Rectoraat 2 - gelijkvloers, Sint - Pietersnieuwstraat 25 te 9000 Gent, vergaderzaal "Recto-Verso"
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-02-06