Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: IGEMO
Postadres: Schoutetstraat 2,BE-2800 Mechelen
Contactpersoon: Jasmine Cryns
Tel: +32 15294751
E-mail: jasmine.cryns@igemo.be
Internetadres(sen): www.igemo.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=332083
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Opdracht voor het ontwerpen, leveren, plaatsen en onderhouden van bewegwijzering voor bedrijventerreinen - GUBES1800012 Referentienummer: Igemo-IGEMO-GUBES1800012-F2-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233293
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
IGEMO wilt haar bedrijventerreinen voorzien van een duidelijke signalisatie. Het bewegwijzeringsysteem is opgebouwd uit de volgende elementen: (1) een inkomzuil aan de toegang(en) van het bedrijventerrein, (2) huisnummerborden per bedrijf en (3) pijlborden voor interne bewegwijzering, gebaseerd op een zoneringplan.
Onderhavig bestek moet leiden tot zowel de verdere uitwerking van een duidelijk bewegwijzeringsconcept, als de correcte uitvoering voor de plaatsing. De inschrijver zal gedurende 4 jaar ook instaan voor het onderhoud en beheer van het volledige bewegwijzeringsysteem.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE212
II.2.4. Beschrijving
IGEMO wilt haar bedrijventerreinen voorzien van een duidelijke signalisatie. Het bewegwijzeringsysteem is opgebouwd uit de volgende elementen: (1) een inkomzuil aan de toegang(en) van het bedrijventerrein, (2) huisnummerborden per bedrijf en (3) pijlborden voor interne bewegwijzering, gebaseerd op een zoneringplan. Onderhavig bestek moet leiden tot zowel de verdere uitwerking van een duidelijk bewegwijzeringsconcept, als de correcte uitvoering voor de plaatsing. De inschrijver zal gedurende 4 jaar ook instaan voor het onderhoud en beheer van het volledige bewegwijzeringsysteem.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-04-15
Einde (dd/mm/jjjj): 2023-03-15
Verlenging mogelijk: JA
1. De opdracht heeft een initiële looptijd van 4 jaar, te rekenen vanaf de datum vermeld bij de sluiting. Na het verstrijken van deze initiële looptijd kan deelopdracht D maximaal 3 maal verlengd worden met een periode van 1 jaar, op basis van artikel 42, §1, 4°, b Wet Overheidsopdrachten.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-03-08 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, BE Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State, BE Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State, BE Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-02-04