Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Stad Lokeren
Postadres: Groentemarkt 1,BE-9160 Lokeren
Contactpersoon: Centrale Aankoopdienst
Tel: +32 93423017
Fax: +32 93423019
E-mail: cad@lokeren.be
Internetadres(sen): www.lokeren.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamcontract bomenbeheer - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 18/eu41
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 77211500
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE236
Voornaamste plaats van uitvoering: Grondgebied Lokeren
II.2.4. Beschrijving
Het is noodzakelijk dat alle bomen te Lokeren in het openbaar plantsoen, bomen in parken, laanbomen, bomen in bermen en bomen in de ruilverkavelingswegen met regelmaat onderhouden worden. Bomenbeheer behelst onderzoek (vitaliteit), onderhoud (snoeien), aanleg (aanplanten). Bijvoorbeeld: Regelmatig moeten er wilgen geknot worden in de ruiverkavelingswegen om toegang te blijven verlenen aan landbouwvoertuigen. Jaarlijks moeten er zicht belemmerende waterscheuten aan laanbomen verwijderd worden om de veiligheid van fietsers en voetgangers te garanderen. Na stormschade moeten dringend Canadapopulieren opgeruimd worden of takkenschade gesnoeid worden. In een park moet dringend de vitaliteit van volwassen bomen opgemeten worden en gesnoeid worden met technische voorkennis. Voor iedere gevelde boom wordt in principe een herplant opgelegd. Bomen die kapot gaan moeten worden herplant, enz. .
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-03-04
Einde (dd/mm/jjjj): 2019-12-31
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een referentielijst waaruit minimum 3 soortgelijke opdrachten blijken uitgevoerd in openbaar dienstverband gedurende de laatste 3 jaar. Deze lijst dient ook de coördinaten van de contactpersoon van het bestuur waarvoor deze opdrachten werden uitgevoerd, te vermelden;2. Een personeelslijst met opgave van bekwaamheden van de personen die de leiding over de ploeg hebben.3. Een lijst met een korte beschrijving van het materiaal waarover de dienstverlener beschikt en die effectief zullen ingezet worden voor de uitvoering van de opdracht;4. Verklaring VCA-attest voor operationeel leidinggevenden;5. Beschrijving van welke maatregelen genomen zullen worden en welke instrumenten ontwikkeld en geïmplementeerd werden om te garanderen dat bij de werkzaamheden veiligheid, gezondheid en milieu gewaarborgd worden.
Eventuele minimumeisen:
1. Uit de referentielijst moeten minimum 3 soortgelijke opdrachten blijken, uitgevoerd in openbaar dienstverband gedurende de laatste 3 jaar.
2. Uit deze lijst moet blijken dat de inschrijver over voldoende gekwalificieerd personeel beschikt om de opdracht tot een goed einde te brengen.
3. Uit deze lijst moet blijken dat de inschrijver over voldoende en dienstig materiaal beschikt om de opdracht tot een goed einde te brengen.
4. De inschrijver moet deze verklaring bij zjin inschrijving kunnen voorleggen en bij zijn offerte voegen.
5. Deze beschrijving dient bij de inschrijving gevoegd te worden.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-02-15 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-06-15
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State-Griffie
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-01-21