Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: SOM de federatie van sociale ondernemingen vzw
Postadres: Belpairestraat 20,BE Berchem
Contactpersoon: Kirsten De Bruyn
E-mail: Info@adviescentrale.be
Internetadres(sen): www.som.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=327932
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
"Raamovereenkomst aankoop bruin- en witgoed en dienst na verkoop" Referentienummer: SOM de federatie van sociale ondernemingen vzw-2018SOM19-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 31000000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
"Raamovereenkomst aankoop bruin- en witgoed en dienst na verkoop"
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-01-04
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Naar aanleiding van bijkomende vragen zijn het bestekdocument en de inventaris gewijzigd.
Enkel de documenten van 4/01/2019 zijn geldig.