Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Zorgbedrijf Sakura
Postadres: Polderstraat 2,BE-9160 Lokeren
Contactpersoon: Mevrouw Kim Bosman
Tel: +32 93408920
E-mail: kim.bosman@zorgbedrijfsakura.be
Internetadres(sen): www.lokeren.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Zorgbedrijf Sakura
Postadres: Polderstraat 2,BE-9160 Lokeren
Contactpersoon: Mevrouw Margot Van Miegroet
Tel: +32 93409429
E-mail: margot.vanmiegroet@lokeren.be
Internetadres(sen): www.lokeren.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Leveren en implementeren van software tijdsregistratiesysteem (tikkloksysteem) tbv. Zorgbedrijf Sakura - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: S2018-08/4562
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 48450000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE236
Voornaamste plaats van uitvoering: Zorgbedrijf Sakura, Polderstraat 2 te 9160 Lokeren
II.2.4. Beschrijving
Zorgbedrijf Sakura wenst te beschikken over software voor planning en tijdsregistratie (tikkloksysteem). De opdracht betreft de levering, installatie, configuratie en implementatie, alsook het opleiden van key users en onderhouden van de software. De functionele vereisten hiervoor, zijn verder in het lastenboek terug te vinden. In zorgbedrijf Sakura werken 320 personen die verwerkt dienen te worden in de software.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. De omzet dient minimaal 500.000 EUR te zijn.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste gelijkaardige projecten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren en de gegevens van een contactpersoon. 2. De aangeboden software dient gekoppeld te kunnen worden met de software van Cipal Schaubroeck voor lonen en HR (Lima Suites).3. De inschrijver toont aan dat planning en kloksysteem kunnen aangeboden worden.
Eventuele minimumeisen:
1. Er dienen minimaal 3 relevante referenties uit de zorgsector vermeld te worden, waarmee de aanbestedende overheid contact kan opnemen.
Voor elke referentie wordt een attest van goede uitvoering bijgevoegd.
2. De inschrijver dient het bewijs te leveren dat deze koppeling werkt en toont dit aan via een door Cipal Schaubroeck geleverd certificaat.
3. De inschrijver toont aan dat planning en kloksysteem kunnen aangeboden worden, zonder dat hierbij een andere partij of onderaannemer betrokken is.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-01-28 10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-05-28
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State-Griffie
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-12-24