Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: TMVW servicelijnen
Postadres: Stropstraat 1,BE-9000 Gent
Contactpersoon: Tina Kellner
Tel: +32 92425772
E-mail: Tina.Kellner@Farys.be
Internetadres(sen): http://www.farys.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=328933
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Aanstellen van een aannemer voor de renovatie van zwembad De Valkaart te Oostkamp Referentienummer: TMVW A-F-8020-18-005-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45212000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De gemeente Oostkamp wenst het zwembad De Valkaart, gelegen aan de Albrecht Rodenbachstraat 42 te Oostkamp, te onderwerpen aan een renovatie waarbij o.a. de betonrot dient aangepakt te worden, de water- en luchtbehandeling dienen vernieuwd te worden en een aantal bouwkundige werken dienen uitgevoerd te worden.
Indicatief wordt uitgegaan van een gunning eind april 2019.
De werken dienen te starten op maandag 20 mei 2019.
De vooropgestelde maximale uitvoeringstermijn van deze opdracht is vastgesteld op 192 kalenderdagen. De uitvoeringstermijn mag in geen geval de hierboven vermelde maximale uitvoeringstermijn overschrijden.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
Voornaamste plaats van uitvoering: Oostkamp
II.2.4. Beschrijving
De gemeente Oostkamp wenst het zwembad De Valkaart, gelegen in de Albrecht Rodenbachstraat 42 te Oostkamp, te onderwerpen aan een renovatie waarbij o.a. de betonrot dient aangepakt te worden, de water- en luchtbehandeling dienen vernieuwd te worden en een aantal bouwkundige werken dienen uitgevoerd te worden. De vooropgestelde maximale uitvoeringstermijn van deze opdracht is vastgesteld op 192 kalenderdagen. Indicatief kan uitgegaan worden van een gunning eind april 2019. De werken dienen te starten op maandag 20 mei 2019. De uitvoeringstermijn mag in geen geval de bovenvermelde maximale uitvoeringstermijn overschrijden.
II.2.7. Looptijd
192 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1) Getuigschrift van erkenning of erkenningsaanvraag (fotokopie)2) Drie referenties inclusief ondertekende tevredenheidsattesten
Eventuele minimumeisen:
1) Klasse: Klasse 5 (of volgens inschrijvingsbedrag), Categorie: D
2) Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens drie tevredenheidsattesten bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste 5 jaar gelijkaarde werken (renovatie- of nieuwbouwprojecten, telkens met een minimum aannemingsbedrag van ? 900 000 (excl btw), waarbij het gedeelte technieken telkens minsten ? 250 000 (excl btw) omvat, heeft uitgevoerd tot tevredenheid van de opdrachtgever.
Bijkomend dient de inschrijver minstens één tevredenheidsattest bij te voegen van een project, uitgevoerd in de loop van de laatste vijf jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes, dat betrekking heeft op de uitvoering van de renovatie van een zwembad, inclusief technieken.
Voor de referenties voegt de inschrijver minstens de volgende elementen bij de offerte:
- beschrijving van het referentieproject
- opgave van de relevante disciplines en de mate van betrokkenheid
- totaal uitvoeringsbedrag
- uitvoeringsperiode en datum van oplevering
- identificatie van de opdrachtgever met duidelijke opgave van naam en e-mail of telefoonnummer van de contactpersoon bij de opdrachtgever.
OPMERKINGEN: de termijn van 5 jaar wordt bepaald tov de datum vastgelegd voor het indienen van de offertes; de voorgelegde tevredenheidsattesten dienen betrekking te hebben op projecten die werden uitgevoerd (voorlopige of definitieve oplevering); PV's van voorlopige of definitieve oplevering worden niet aanvaard als tevredenheidsattest.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-02-11 10:15
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-02-11
Plaatselijke tijd: 10:15
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen inschrijvers terecht bij: mevr. Tina Kellner (tina.kellner@farys.be, tel. 09/242 57 72) of bij mevr. Dorine Hantson (dorine.hantson@farys.be, tel. 09/242 57 97). Voor technische inlichtingen kunnen de inschrijvers terecht bij dhr. Frederik Pardo (frederik.pardo@farys.be, tel. 09/240 03 95).
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Fax: +32 22349499
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
15 dagen voor de procedure van schorsing bij uiterst dringende noodzakelijkheid en 60 dagen voor het annulatieberoep, te rekenen vanaf de betekening van de beslissing.
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Fax: +32 22349499
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-12-21