Universitair Ziekenhuis Antwerpen

Uitbreiding fietsenberging



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Universitair Ziekenhuis Antwerpen
Postadres: Wilrijkstraat 10,BE-2650 Edegem
Contactpersoon: Mevrouw Kitty Bertels
Tel: +32 38213286
E-mail: kitty.bertels@uza.be
Internetadres(sen): www.uza.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitbreiding fietsenberging 
Referentienummer: UZA/AD/18.365
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45223110
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Universitair Ziekenhuis Antwerpen, Wilrijkstraat 10 te 2650 Edegem
II.2.4. Beschrijving
Uitbreiding fietsenberging 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-02-01
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Gezien sprake is van een niet Europese opdracht geldt een impliciete verklaring op erewoord, waarvan de waarachtigheid door de aanbestedende dienst ten allen tijde kan worden nagegaan.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. In toepassing van het koninklijk besluit van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver zijn jaarrekening niet bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen. 2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017. 3. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.4. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. Geen negatief eigen vermogen
2. Genormaliseerde bankrelaties op het ogenblik van de indiening van de offerte
3. Een jaarlijkse omzet die van aard is de erkenning in de aannemingsklasse 3 te staven.
4. De dekking voor de gebruikelijke beroepsrisico's in verhouding tot de omvang en het
voorwerp van de opdracht

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De opgave van de al dan niet tot de onderneming van de ondernemer behorende technici of technische organen, in het bijzonder van die welke belast zijn met de kwaliteitscontrole en van die welke de aannemer ter beschikking zullen staan om de werken uit te voeren.2. Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.3. Een omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de ondernemer eventueel in onderaanneming wil geven.4. Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.

Eventuele minimumeisen:
1. Bewijs van kwaliteitsbewaking.
2. Voorleggen van het certificaat
3. In te vullen op het offerteformulier. (bijlage A)
4. Minimum 3 referenties van een gelijkaardige omvang dan deze die het voorwerp vormt
van de opdracht, vergezeld van een attest van goede uitvoering van maximum 5 jaar oud.
Vereiste erkenning: F (Metaalconstructies), Klasse 3


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-01-31 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-05-31
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-01-31
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Universitair Ziekenhuis Antwerpen, Wilrijkstraat 10 te 2650 Edegem

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 17/01/2019 om 10.00Door het feit dat de kandidaat zijn offerte indient erkent de inschrijver dat hij/zij ter plaatse is geweest en dat hij/zij zich op de hoogte gesteld heeft van de- bestaande toestand bouwplaats- ligging- omgeving en toegangswegenDe aannemer wordt dientengevolge geacht zich volledig rekenschap te hebben gegeven van de omvang van de aanneming en de moeilijkheidsgraad van de werken.De inschrijver wordt verwacht aanwezig te zijn op het verplichte plaatsbezoek.Dit bezoek zal éénmalig plaatsvinden op 17 januari 2019 om 10u00 in het UZA, technisch M-gebouw,Wilrijkstraat 10 te 2650 Edegemlocatie: lokaal 104 (route 100, technische dienst, M. Gebouw +1)Contactpersoon Annelies Albertijn - Tel +32 3 821 46 46Volgende punten dienen volledig te zijn inbegrepen in de evaluatie van het plaatsbezoek :- De inrichting van de bouwplaats.- De ligging van de nutsleidingen.- De veiligheidsvoorzieningen op de werf.- De mogelijkheden tot aanvoer en stockeren van bouwmaterialen.- De plaatsing van de stellingen.- De voorafgaande slopingswerken.Om het plaatsbezoek vlot te laten verlopen, worden de kandidaat-inschrijvers verzocht hunvragen per e-mail door te geven aan de opdrachtencentrale op de volgende e-mailadressen:kitty.bertels@uza.be en annelies.albertijn@uza.be door vermelding van de referentie van de opdracht.Tijdens dit plaatsbezoek zullen enkel de vragen worden behandeld die de opdrachtencentraleheeft ontvangen ten laatste 5 kalenderdagen vóór het plaatsbezoek, dus ten laatste op 12/01/2019.Aan de ingang van de vergaderzaal zal aan de deelnemers worden gevraagd de identiteit van hetbedrijf dat ze vertegenwoordigen alsook hun volledige adres te noteren op een aanwezigheidslijst.Na dit plaatsbezoek zal aan de inschrijver een attest gegeven worden. Dit attest moet verplicht bij de offerte gevoegd worden.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
De Ondernemingsrechtbank Antwerpen, afdeling Antwerpen
Bolivarplaats 20 bus 7, BE-2000 Antwerpen

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
De Ondernemingsrechtbank Antwerpen, afdeling Antwerpen
Bolivarplaats 20 bus 7, BE-2000 Antwerpen

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-12-20

Annonces similaires du BDA :