Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Haviland intercommunale IgSv
Postadres: Brusselsesteenweg 617,BE-1731 Zellik
Contactpersoon: Marjon Maeseele
Tel: +32 24671145
Fax: +32 24664981
E-mail: marjon.maeseele@haviland.be
Internetadres(sen): www.haviland.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
1240072019 - Ecologische onkruidbestrijding Referentienummer: 124007
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 77312100
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Voorwerp van deze diensten: Ecologisch onkruidbeheer op open element verhardingen en open ongebonden verhardingen. Toelichting: In kader van het decreet duurzaam gebruik van pesticiden van 8 februari 2013 is het gebruik van pesticiden op verscheidene terreinen in beheer van gemeenten verboden. Deze opdracht betreft de bestrijding van onkruid op een alternatieve wijze. Plaats van dienstverlening: De 35 gemeenten in het arrondissement Halle-Vilvoorde Duur: De opdracht kan 3 keer voor één jaar verlengd worden.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De opdracht kan drie keer verlengd worden met één jaar. Deze verlenging verloopt stilzwijgend, behoudens een andersluidend aangetekende zending van de aanbestedende overheid uiterlijk 2 maanden voor het verstrijken van de looptijd van de opdracht. De volledige looptijd van de raamovereenkomst (en de deelopdrachten) is beperkt tot vier jaar na het sluiten va.(zie opdrachtdocumenten)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver dat er geen uitsluitingsgrond op hem van toepassing is, voor zover het gaat om uitsluitingsgronden die bewezen worden aan de hand van documenten die de aanbestedende overheid zelf kan opvragen via elektronische weg. Het gaat met name om het RSZ-attest, het attest van fiscale schulden en het attest van niet-faling via elektronische weg.Eventuele corrigerende maatregelen moet de inschrijver echter bewijzen door schriftelijke stukken toe te voegen aan de offerte.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. In toepassing van het koninklijk besluit van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver de jaarrekening niet bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
Eventuele minimumeisen:
1. Zie bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver moet aantonen dat hij beschikt over voldoende personeel en machines om het beheer in de verschillende gemeenten naar behoren uit te voeren. Indien feitelijke verenigingen gevormd worden om deze capaciteit aan te tonen, dient één combinatie zonder rechtspersoonlijkheid zich in te schrijven. Om in te schrijven moet de inschrijver beschikken over werktuigen om zowel preventieve als curatieve onderhoudstechnieken toe te passen.Hiertoe zal de inschrijver een verklaring opmaken waarin het personeelsbestand, de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting ( met respectievelijke aantallen ) vermeld worden waarover de aannemer beschikt om de opdracht uit te voeren. Indien de inschrijver nog niet beschikt over de gevraagde middelen op het moment van de inschrijving dient hij een bewijs te leveren, eventueel door onderaanneming, van de gegarandeerde aanwezigheid van deze techniek bij de start van de werken.2. Bijkomend, voegt de inschrijver bij zijn offerte een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.De inschrijver dient op zijn minst drie gelijkaardige (zowel wat de aard van de werken als wat de omvang ervan betreft) opdrachten te hebben uitgevoerd gedurende de afgelopen drie jaar.
Eventuele minimumeisen:
1. *De inschrijver moet beschikken over de mogelijkheid om te vegen met opzuiging;
*De inschrijver moet beschikken over de mogelijkheid om te (onkruid)borstelen met opzuiging;
*De inschrijver moet beschikken over één of meerdere thermische bestrijdingsmethodes.
2. Op zijn minst drie gelijkaardige opdrachten uitgevoerd in de afgelopen drie jaar.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-01-22 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-05-22
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-01-22
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Brusselsesteenweg 617 te 1731 ZellikInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-12-14