Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Nieuw Dak cvba
Postadres: Grotestraat 65,BE-3600 Genk
Contactpersoon: De heer Johan Max
Tel: +32 89629020
Fax: +32 89629062
E-mail: johan.max@nieuwdak.be
Internetadres(sen): www.nieuwdak.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - poetsopdracht Genk-CENTRUM - KOLDERBOS - D'IERD - BROEKSKENS - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: poetsopdracht gangen, liften en traphallen
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90900000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
(2-2018) D'Ierd - Kolderbos II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE223
Voornaamste plaats van uitvoering: Genk, 3600 Genk
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
(3-2018) Broekskens - Genk Centrum II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE223
Voornaamste plaats van uitvoering: Genk, 3600 Genk
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. 1. De aanbestedende overheid vraagt voor de Belgische inschrijvers zelf de volgende documenten op:-Attest inzake sociale zekerheid en het bijbehorend attest "inhoudingsplicht artikel 30bis"-Fiscaal attest inzake directe belastingen en BTW. Evenwel moeten:- buitenlandse inschrijvers bij hun offerte een attest voegen dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat zij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van offertes is opgemaakt, op die datum voldaan hebben aan de voorschriften inzake betaling van de fiscale bijdragen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn- inschrijvers die personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstellen, bij hun offerte een attest voegen dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat zij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van offertes is opgemaakt, op die datum voldaan hebben aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. 1. Attest inzake sociale zekerheid en het bijbehorend attest "inhoudingsplicht artikel 30bis"
2. Fiscaal attest inzake directe belastingen en BTW.
3.Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. - Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener. Aan de hand van deze lijst dient de kandidaat inschrijver voldoende relevante ervaring aan te tonen.- Voorstelling van een vaste contactpersoon, met vermelding van identiteit en functie. Evenals vermelding van de vervanger bij afwezigheid. Deze vaste contactpersoon zal de opdrachten opvolgen en steeds ten dienste staan van de opdrachtgever voor het maken van afspraken, beantwoorden van vragen of klachten e.d.- Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener gedurende de laatste drie jaar.
Eventuele minimumeisen:
1. 1. Een lijst van de voornaamste diensten
2. Voorstelling van een vaste contactpersoon
3. Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-01-28 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-05-28
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: plaatsbezoeken zijn mogelijk tussen 9:00u en 12:00u opdonderdag 10 januari 2019vrijdag 11 januari 2019woensdag 16 januari 2019vrijdag 18 januari 2019telefonisch af te spreken met mevr. Greet Antonis 089629022 vanaf 7 januari 2019
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg Limburg
Parklaan 25/2, BE-3500 Hasselt
Tel: +32 11374155
Internetadres(sen): www.rechtbanken-tribinaux.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-12-14