Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Stadsbestuur Lier
Postadres: Paradeplein 2 bus 1,BE-2500 Lier
Contactpersoon: Mevrouw An Lammens
Tel: +32 38000315
E-mail: an.lammens@lier.be
Internetadres(sen): www.lier.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Technisch Bureau - openbaar domein
Postadres: Paradeplein 2 bus 1,BE-2500 Lier
Contactpersoon: De heer François Schippers
Tel: +32 38000370
E-mail: francois.schippers@lier.be
Internetadres(sen): www.lier.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Vervangen van 38 bomen in de Fruithoflaan op het grondgebied van Lier - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2018/523
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 03452000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE212
Voornaamste plaats van uitvoering: Fruithoflaan, 2500 Lier
II.2.4. Beschrijving
Vervangen van 38 bomen in de Fruithoflaan op het grondgebied van Lier
II.2.7. Looptijd
75 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Referenties
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver voegt minimaal 2, maximaal 5 referenties toe van gelijkaardige werken uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar. Het aantal blz per referentie wordt beperkt tot 5 blz.
De contactpersonen dienen eveneens vermeld te worden en kunnen door de aanbestedende overheid gecontacteerd worden. Indien blijkt dat de ervaringen van de referenties negatief zijn, kan de aanbestedende overheid beslissen de kandidaat uit te sluiten voor het verdere verloop van de procedure. Attesten van goede uitvoering dienen toegevoegd te worden.
Indien geen relevante referenties beschikbaar zijn, dient de inschrijver een grondige motivering toe te voegen waarom hij meent in aanmerking te komen voor de opdracht.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 1 (of klasse 2 ifv het gunningsbedrag)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-01-25 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-05-25
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Van de inschrijver wordt verwacht dat hij/zij voorafgaandelijk aan het indienen van de offerte een plaatsbezoek aflegt om zo een correcte inschatting te kunnen maken van de opdracht.Hiervoor kan een afspraak gemaakt worden met Francois Schippers en Frank Claes op het telefoonnummer 03/8000.370
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-12-12