Ag Stedelijk Onderwijs Antwerpen (ag So)

Raamovereenkomst voor het leveren van benodigdheden t.b.v. kappersopleidingen AG SO



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: AG Stedelijk Onderwijs Antwerpen (AG SO)
Postadres: Lange Gasthuisstraat 15,BE-2000 Antwerpen
Contactpersoon: Mevrouw Daniela Toma
Tel: +32 33381610
E-mail: daniela.toma@so.antwerpen.be
Internetadres(sen): https://so.antwerpen.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het leveren van benodigdheden t.b.v. kappersopleidingen AG SO 
Referentienummer: SO2018_891
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 33700000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Producten en materialen 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel betreft de haarverzorgingsproducten en kappersmaterialen voor de kappersopleidingen georganiseeerd door de stedelijke lycea van het secundair onderwijs en de onderwijscentra van het volwassenenonderwijs binnen AG SO. De opdracht beoogt het aankopen van producten m.b.t. het voorwerp van de opdracht binnen de catalogus van de inschrijver, inclusief A-merken, de huisproducten en het meubilair voor het inrichten van een oefenkapsalon. De catalogus omvat minimaal onderstaande productcategorieën, merk- of huismerkartikelen: ? Haarverzorgingsproducten (bv. shampoo, conditioner, kleuring, haarlak .) ? Haarverzorging en accessoires (bv. vaporisateurs, verfborstels en -potjes, clips, maatbekers . - materialen voor blijvende vorming) ? Knipscharen, kammen en borstels ? Werktools en opbergmateriaal (bv. koffers, opbergmeubels, holsters .) ? Trainingmateriaal (bv. oefenhoofden, oefenhoofdsteunen, haardrogers .) ? Hygiëne en bescherming ? (Klein) meubilair (bv. kappersstoel, werkblad, wastafel, handsproeier, spiegel .) De opdrachtnemer voorziet eveneens in merkonafhankelijke dienstverlening, onderwijsondersteunende leer- en studiemiddelen. Zie verder vanaf p. 36 van onderhavig bestek. 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
Kleine elektrische apparaten 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor de financiële en economische situatie van de inschrijver te beoordelen aan de hand van de jaarrekeningen. In voorkomend geval zal de aanbestedende overheid de current ratio, acid ratio, brutomarge, nettorendabiliteit van het totaal activa voor belastingen en solvabiliteit berekenen.De jaarrekeningen die beschikbaar zijn op de balanscentrale van de Belgische Nationale Bank zullen door de aanbestedende overheid worden opgevraagd. Indien de jaarrekeningen niet beschikbaar zijn op de balanscentrale van de Belgische Nationale Bank, dient de inschrijver deze zelf te verstrekken aan de aanbestedende overheid op diens eerste verzoek.De buitenlandse inschrijvers dienen zelf hun jaarrekeningen van de laatste 2 jaren bij hun offerte te voegen.
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver dient over een voldoende financiële en economische draagkracht te beschikken om deze opdracht te kunnen uitvoeren. De financiële ratio's moeten overwegend positief zijn, tenzij kan aangetoond worden dat deze negatief zijn o.a. ten gevolge van bepaalde investeringen, een overname, fusie, interne structureringen .

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:De inschrijver dient aan te tonen dat hij over de nodige kennis en ervaring beschikt om deze opdracht naar behoren te kunnen uitvoeren. De inschrijver levert hiervoor volgende bewijsstukken aan: een recente en controleerbare referentielijst- met minimum drie gelijkaardige opdrachten (zoals beschreven in het technisch luik van dit bestek) uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, en- met een minimale waarde van EUR 30.000,00 exclusief btw voor het totaal aan referenties per jaar, en- vergezeld van getuigschrift van goede uitvoering, met vermelding van:? het bedrag,? datum,? aantal locaties,? voor welke publiek- of privaatrechtelijke instanties ze bestemd waren (naam en telefoonnummer van de contactpersoon),? een beknopte omschrijving van de opdracht,zodat de aanbestedende overheid de bekwaamheid van de inschrijver kan nagaan.Een sjabloon hiervoor vindt u in Bijlage D.Beroepen op draagkrachtAls u inschrijft en een beroep doet op de draagkracht van andere entiteiten, zoals bedoeld in artikel 73 van het KB Plaatsing, en als die draagkracht bepalend is voor de selectie, dan vermeldt u in de offerte voor welk gedeelte u een beroep doet op die draagkracht en welke entiteiten u voorstelt.In dat geval toont u de aanbestedende overheid aan dat u zal beschikken over de middelen die voor de uitvoering van de opdracht noodzakelijk zijn. Dit doet u door de verbintenis van deze entiteiten om u dergelijke middelen ter beschikking te stellen, over te maken. Een model hiervoor vindt u in Bijlage C - Verbintenis in de zin van artikel 73 KB Plaatsing.

Eventuele minimumeisen:
 een recente en controleerbare referentielijst
- met minimum drie gelijkaardige opdrachten (zoals beschreven in het technisch luik van dit bestek) uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, en
- met een minimale waarde van EUR 30.000,00 exclusief btw voor het totaal aan referenties per jaar, en
- vergezeld van getuigschrift van goede uitvoering, met vermelding van:
? het bedrag,
? datum,
? aantal locaties,
? voor welke publiek- of privaatrechtelijke instanties ze bestemd waren (naam en telefoonnummer van de contactpersoon),
? een beknopte omschrijving van de opdracht,
zodat de aanbestedende overheid de bekwaamheid van de inschrijver kan nagaan.
Een sjabloon hiervoor vindt u in Bijlage D.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-01-08 10:45
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-06-07
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-01-08
Plaatselijke tijd: 10:45
Adres: AG Stedelijk Onderwijs Antwerpen (AG SO), Lange Gasthuisstraat 15 te 2000 Antwerpen.

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvanstate.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-12-06

Annonces similaires du BDA :