Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Tussengemeentelijke Maatschappij der Vlaanderen voor Watervoorziening
Postadres: Stropstraat 1,BE-9000 GENT
Contactpersoon: Evelien Decroix
Tel: +32 92425771
E-mail: aankoop@farys.be
Internetadres(sen): https://www.farys.be/ https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=325575
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
BI-18-002 Bouwkundige werken aan het TMVW-gebouw gelegen aan de Peraltastraat te Brugge Referentienummer: TMVW-BI-18-002 - -F05_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
In het voorjaar van 2019 zijn bouwkundige werken gepland aan het TMVW-gebouw gelegen aan de Peraltastraat 18 te Brugge, teneinde de oorzaak van de vochtschade ter hoogte van de benedenverdieping volledig in kaart te brengen en de gevolgschade weg te werken. Daarnaast dient de afwerking terug in originele staat hersteld te worden en dienen de technieken opnieuw op punt gesteld te worden.
Vermoedelijke startdatum: maart/april 2019.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-11-28
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-12-06
Plaatselijke tijd: 15:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-12-13
Plaatselijke tijd: 15:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Bijkomende informatie m.b.t. de schrapping van de binnentrap in het magazijn naar de kantoorruimtes
Ten einde u en de andere kandidaten toe te laten uw/hun offerte tijdig in te dienen rekening houdend met deze bijkomende informatie, wordt de termijn voor het indienen van de offertes verlengd tot donderdag 13 december 2018 vóór 15u00.