Mobiliteitsbedrijf Stad Gent

Leveren, plaatsen, in dienst stellen en onderhouden van een systeem voor verkeersgeleiding op The Loop/Expo voor de Stad Gent



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Mobiliteitsbedrijf Stad Gent
Postadres: Stadhuis, Botermarkt 1,BE-9000 Gent
Contactpersoon: Tim Claeys
Tel: +32 092662888
E-mail: tim.claeys@stad.gent
Internetadres(sen): http://eten.publicprocurement.be/etendering https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=323980


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Leveren, plaatsen, in dienst stellen en onderhouden van een systeem voor verkeersgeleiding op The Loop/Expo voor de Stad Gent 
Referentienummer: Mobiliteitsbedrijf -MB 13/2018-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 34996300
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Schijf 1) leveren, plaatsen en in dienst stellen van een volledig systeem voor verkeersgeleiding voor The Loop, volgens de bepalingen van onderhavig bestek en bestaande uit volgende prestaties:
- het leveren, opstellen en aansluiten van borden met variabele informatie, inclusief steunen en beugels;
- het uitvoeren van grond- en kabelwerken;
- het leveren van besturingssoftware;
- het in dienst stellen van het volledige systeem;
- het onderhoud tijdens de waarborgperiode
Schijf 2) onderhoud na de waarborgperiode
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-11-26


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Een afschrift van de inventaris was reeds opgenomen in het offerteformulier, dit was echter niet in 'Excel' formaat. Het bestek vraagt expliciet naar een ingevulde inventaris in 'Excel', aangezien dit eenvoudiger is voor zowel de inschrijver als de aanbestedende overheid.
Om deze reden wordt de 'Excel' versie van de inventaris toegevoegd als bijlage. Dit is exact dezelfde versie als opgenomen in de procesinventaris. Wij vragen de inschrijvers om dit bestand te gebruiken.


Annonces similaires du BDA :