Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: BELGOPROCESS NV
Postadres: Gravenstraat 73,BE-2480 Dessel
Contactpersoon: De heer William Vandoninck
Tel: +32 14334064
Fax: +32 14334469
E-mail: william.vandoninck@belgoprocess.be
Internetadres(sen): www.belgoprocess.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: BELGOPROCESS NV
Postadres: Gravenstraat 73,BE-2480 Dessel
Contactpersoon: De heer William Vandoninck
Tel: +32 14334064
Fax: +32 14334469
E-mail: william.vandoninck@belgoprocess.be
Internetadres(sen): www.belgoprocess.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - LEVEREN EN PLAATSEN DEUR 131X CEL 0.036 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: WIVD/BRVH/TOEGANGDEURCEL/2018
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 35113200
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: BELGOPROCESS NV, Gravenstraat 73 te 2480 Dessel
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht omvat de engineering, fabricatie en montage on site van een nieuwe toegangsdeur naar cel 0.036
II.2.7. Looptijd
100 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Minimale eisen financieel
Eventuele minimumeisen:
1. De aanbestedende overheid zal de jaarrekeningen van de inschrijvers in detail analyseren met behulp van het handelsrapport van Companyweb en de belangrijkste ratio's bepalen. De volgende opgesomde punten zullen van het grootste doorslaggevende belang zijn:
Lopende schulden of betwistingen t.o.v. RSZ of belastingen
Eigen vermogen < 50% van het kapitaal (alarmbelprocedure)
Rendement van het totale vermogen
De operationele cashflow
Nettoverkoopsmarge
Liquiditeit in de enge zin
De verhouding van het eigen vermogen t.o.v. het totale vermogen
Enkel de inschrijvers met voldoende financiële draagkracht zullen weerhouden worden.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een geldig ISO 9001 (versie 2008 of 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking. Indien geen geldig ISO9001-certificaat kan worden voorgelegd, dient de kandidaat aan de hand van zijn procedures aan te tonen te beschikken over gelijkaardige werkwijzen op volgende domeinen:? beheer van documenten (werkinstructies, klantspecificaties, .)? beheer van registraties (bvb van productiegegevens,.)? beheer van kalibraties (een systeem voor kalibratie van meetmiddelen en andere tools, beheer en validatie van meetmethodes voor het productieproces, .)? beheer van de opleidingen en de kwalificaties van zijn personeel? beheer van wijzigingen? het selecteren en kwalificeren van onderaannemers en leveranciers? beheer van klachten en non-conformiteiten2. De inschrijver toont aan minimaal 3 personeelsleden in dienst te hebben, met aantoonbare ervaring in de kennisdomeinen eigen aan de opdracht waarop ingeschreven wordt.3. Een lijst van de belangrijkste voorbeelden van gelijkaardige uitgevoerde opdrachten over de laatste drie jaar (belangrijkste realisaties)
Eventuele minimumeisen:
1. Een geldig ISO 9001 (versie 2008 of 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
2. xxx
3. 3 referenties
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-01-11 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-05-11
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
RAAD VAN STATE, BE nvt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-11-26