Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: TMVW servicelijnen
Postadres: Stropstraat 1,BE-9000 Gent
Contactpersoon: Evelien Decroix
Tel: +32 92425771
E-mail: aankoop@farys.be
Internetadres(sen): https://www.farys.be/ https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=326322
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het uitvoeren van schoonmaakopdrachten Referentienummer: TMVW A-AD-ALL-18-015-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90911200
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst voor het uitvoeren van schoonmaakopdrachten
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor het uitvoeren van schoonmaakopdrachten
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Conform art. 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016 inzake overheidsopdrachten
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- Een akkoordverklaring inzake controle op sociale fraude en deloyale concurrentie- VCA-Certificaat (of stukken ter staving)- Certificaat kwaliteitsmanagementsysteem (of stukken ter staving)- Certificaat milieumanagementsysteem (of stukken ter staving)- 5 referenties inclusief ondertekende tevredenheidsattesten
Eventuele minimumeisen:
- Een akkoordverklaring inzake controle op sociale fraude en deloyale concurrentie, volgens het model in bijlage bij de opdrachtdocumenten.
- De inschrijver dient VCA te zijn gecertificeerd. Ter staving hiervan voegt hij bij zijn offerte een geldig VCA-certificaat (minstens van certificatieniveau VCA*) of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen en engagementen gericht op de directe beheersing van VGM tijdens het uitvoeren van werkzaamheden op de werkvloer op het gebied van kwaliteitsbescherming.
- De inschrijver voegt bij zijn offerte een geldig ISO 9001 certificaat (kwaliteitsmanagement-systeem) of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsmanagement.
- De inschrijver voegt bij zijn offerte een geldig ISO 14001 certificaat (milieumanagement-systeem) of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van milieumanagement.
- Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver 5 referenties (incl. ondertekende tevredenheidsattesten) bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste drie jaar gelijkaardige diensten (schoonmaakopdrachten) heeft uitgevoerd tot tevredenheid van de aanbesteder.
Hiervan dient één (1) tevredenheidsattest specifiek over het uitvoeren van éénmalige opdrachten te gaan waarbij een minimale omzet van 10 000 euro (excl. btw) wordt aangetoond en dienen de overige vier (4) attesten over het uitvoeren van periodieke schoonmaak van gebouwen te gaan waarbij één (1) attest met een minimale omzet (excl. btw) van 300 000 euro per jaar, één (1) attest met een minimale omzet (excl. btw) van 200 000 euro per jaar en twee (2) attesten met een minimale omzet (excl. btw) van 55 000 euro per jaar dienen voorgelegd te worden.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-01-14 15:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-01-14
Plaatselijke tijd: 15:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij: Evelien Decroix (evelien.decroix@farys.be, 09/242 57 71) of bij Dorine Hantson (dorine.hantson@farys.be, 09/242 57 59).Voor technische inlichtingen kunnen de inschrijvers terecht bij: Koen Bas (koen.bas@farys.be, 09/240 03 68 of 0473/85 83 62).Vrijblijvende infovergaderingDe vooropgestelde werkwijze en modaliteiten m.b.t. deze opdracht enerzijds en de werking van het servicecentrum CREAT anderzijds, worden toegelicht tijdens een vrijblijvende infosessie die plaatsvindt in onze kantoren te 9000 Gent, Stropstraat 1, concreet op woensdag 12 december 2018 om 15u00.Indien u wenst deel te nemen aan deze infosessie, verzoeken wij om uw aanwezigheid en het aantal deelnemers te bevestigen uiterlijk op maandag 10 december 2018 vóór 12u00 per e-mail aan aankoop@farys.be (graag ook vermelding van het dossiernummer AD-ALL-18-015). Gelieve in deze e-mail ook reeds uw eventuele vragen op te lijsten.Er worden verplichte plaatsbezoeken voorzien. Gezien het aantal locaties, zal het plaatsbezoek uitgesplitst worden over 5 dagen. De aanwezigheid op deze plaatsbezoeken is voor alle kandidaat-inschrijvers verplicht tijdens deze 5 dagen en dit voor alle locaties van alle cases.De plaatsbezoeken zullen doorgaan van 17 december t.e.m. 21 december 2018 en zullen worden begeleid door dhr. Frederik Haentjens en/of dhr. Koen Bas. Gelieve uiterlijk 13 december 2018 uw aanwezigheid te bevestigen aan dhr. Frederik Haentjens (frederik.haentjens@farys.be, 09 240 03 11 of 0471/91 37 39).
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Fax: +32 22349499
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
15 dagen voor de procedure van schorsing bij uiterst dringendenoodzakelijkheid en 60 dagen voor het annulatieberoep, te rekenen vanaf de betekening van de beslissing.
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Fax: +32 22349499
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-11-23