Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Zorgbedrijf Leuven, OCMW-vereniging van publiek recht
Postadres: Andreas Vesaliusstraat 47/0001,BE-3000 Leuven
Contactpersoon: Mevrouw Siska Dutillieux
Tel: +32 16248251
Fax: +32 16248249
E-mail: siska.dutillieux@zorgleuven.be
Internetadres(sen): www.zorgleuven.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Centrale Aankoopdienst - Zorg Leuven
Postadres: Geldenaaksebaan 430,BE-3001 Heverlee
Contactpersoon: Mevrouw Siska Dutillieux
Tel: +32 16248251
Fax: +32 16248249
E-mail: siska.dutillieux@zorgleuven.be
Internetadres(sen): www.zorgleuven.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst schilderwerken - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: ZL-FCD-2018-281
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45442100
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Groot Leuven
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst schilderwerken
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.In geval de aanbestedende overheid de attesten niet kan bekomen op een gratis voor haar toegankelijke database verstrekt de inschrijver de attesten die toelaten het toegangsrecht na te gaan op eerste verzoek.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver vermeldt van elk van de laatste drie jaren de omzet.De inschrijver vermeldtt eveneens het eigen vermogen van de laatste drie boekjaren.Hij vermeldt ook het vreemd vermogen, het balanstotaal , de solvabiliteit, en de berekening van de solvabiliteit, zijnde het eigen vermogen, gedeeld door het totaal van eigen en vreemd vermogen
Eventuele minimumeisen:
1. De minimale omzet per jaar bedraagt 250.000 Euro (gedurende minstens het laatste boekjaar) .
De inschrijver dient te beschikken over voldoende solvabiliteit, zijnde 15%. Voor een combinatie wordt dit bepaald als de som van de eigen vermogens van de inschrijvers gedeeld door de som van de totalen van vreemd vermogen en eigen vermogen.
De inschrijver dient te beschikken over een positief eigen vermogen in het laatste boekjaar. Aan deze eis dient elk lid van een combinatie te voldoen.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een voorstelling van het bedrijf met o.a. de personeelsbezetting en het beschikbare materieel. De inschrijver vermeldt de namen en de studie- en beroepskwalificaties van de degene die met de leiding en de coördinatie van de werken belast worden. 2. Een referentielijst van de voornaamste werken, gelijkaardig naar omvang en inhoud, die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van: het bedrag de datum van uitvoering de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren, inclusief de contactgegevens.De referentielijsten moeten in het Nederlands opgesteld zijn of de inschrijver voegt een correcte Nederlandstalige vertaling bij. De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor om voormalige opdrachtgevers te contacteren en indien nodig verduidelijking te vragen over de aangeleverde attesten/lijsten en hun bevindingen mee te nemen in de beoordeling3. Een vermelding van de maatregelen inzake milieubeheer die de ondernemer kan toepassen in het kader van de uitvoering van de opdracht.
Eventuele minimumeisen:
1. De persoon die belast wordt met de werfleiding ter plaatse/ coördinatie heeft minstens drie jaar ervaring met gelijkaardige opdrachten in die functie.
2. Minstens 2 certificaten van goede uitvoering. Hiervoor wordt het model in Bijlage C "Certificaat van goede uitvoering" gebruikt. Indien de inschrijver eigen attesten gebruikt, moeten hieruit dezelfde waarborgen blijken. Het risico op niet conforme eigen attesten ligt bij de inschrijver
3. Uit de beschrijving blijkt dat de kandidaat een actief milieubeheersysteem operationeel heeft dat rekening houdt met de bijzondere aard van de producten.
Vereiste erkenning: D13 (Verfwerk), Klasse 1
D25 (Muur- en vloerbekledingen met uitzondering van marmer-, parket- en tegelwerk), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-12-20 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-04-19
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-11-23