Partena Promeris Corporate Services Esv

Office solutions: Design van een werkomgeving, uitvoeren van inrichtingswerken en levering van meubilair



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Partena Promeris Corporate Services ESV
Postadres: Gentstesteenweg 1434,BE-1082 Sint Agatha Berchem
Tel: +32 25497815
E-mail: florence.walravens@partenapromeris.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=323422 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=323422


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Office solutions: Design van een werkomgeving, uitvoeren van inrichtingswerken en levering van meubilair 
Referentienummer: Partena Promeris Corporate Services ESV-0906-17-029-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is: 1) Het ontwerpen van een interieur voor bestaande of nieuwe kantoren van de Partena Promeris groep, alsook voor de opvolging van de inrichtingswerken. 2) Het inrichten (renovatie, transformatie en herinrichting) van kantoren of andere bestaande of toekomstige gebouwen. 3) De levering en montage van kantoormeubilair.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-11-21


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-11-26
Plaatselijke tijd: 14:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-12-03
Plaatselijke tijd: 14:00
Afdelingsnummer: IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-11-26
Plaatselijke tijd: 14:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-12-03
Plaatselijke tijd: 14:00
Afdelingsnummer: I.1)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Officiële benaming
In plaats van:
Partena Promeris Corporate Services GIE
Te lezen:
Partena Promeris Corporate Services ESV
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Om de inschrijvers te helpen een prijs in te dienen voor PERCEEL 2, voegt de Aanbestedende Overheid 4 plannen toe (modelproject I - Brugge (2 verdiepingen, dus 2 plannen); modelproject II - Waterloo; modelproject III - Oostende). De datum van de indiening/opening van de offertes wordt verplaats naar 03/12/2018 om 14u. De levering van de stalen (stoelen) voor perceel 3 wordt dus ook verplaatst naar dinsdag 04/12/2018 om 10u op het volgende adres:
Partena Promeris Corporate Services ESV (4de verdieping)
Florence Walravens
Gentsesteenweg 1434
1082 Sint-Agatha-Berchem

Annonces similaires du BDA :