Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeentebestuur van en te Kluisbergen
Postadres: Parklaan 16,BE-9690 Kluisbergen
Contactpersoon: Wouter Govaert
Tel: +32 55231610
E-mail: wouter.govaert@kluisbergen.be
Internetadres(sen): www.kluisbergen.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Architectenbureau Leyman
Postadres: Gentsesteenweg 98/1,BE Zingem
Contactpersoon: Tom Leyman
Tel: +32 92399338
E-mail: info@tomleyman.be
Internetadres(sen): www.tomleyman.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Renoveren kleedkamers sporthal Kluisbergen Referentienummer: ABL_Zingem-475U-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45400000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Aanbesteding voor de totale renovatie van de bestaande en blijvende kleedkamers & douches met vernieuwen van de wanden, vloeren, plafonds & alle technieken met inbegrip van het vernieuwen van alle sanitair.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE235
Voornaamste plaats van uitvoering: Kluisbergen, Poletsestraat 59
II.2.4. Beschrijving
Renoveren van de kleedruimtes van de sporthal van Kluisbergen. Omvat de volledige vernieuwing van de afwerking en de technieken van de kleedruimtes, douches en sanitair, inclusief het vernieuwen van de technieken.
II.2.7. Looptijd
90 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bestek
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek
Eventuele minimumeisen:
Klasse: 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-12-17 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-06-15
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-11-15