Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Karel de Grote-Hogeschool VZW
Postadres: Brusselstraat 45,BE-2018 Antwerpen
Contactpersoon: Dienst aankoop
Tel: +32 36131333
E-mail: aankoop@kdg.be
Internetadres(sen): http://www.kdg.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=325652
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor standenbouw Referentienummer: Karel de Grote-Hogeschool VZW-COM_2018_002-F03_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 79956000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Karel de Grote Hogeschool is jaarlijks actief op +/- 6 beurzen waarbij gebruik wordt gemaakt van een tentoonstellingsstand. Heden gaat het om volgende events:
Perceel 1: Sid-in beurzen voor studiekiezers
Perceel 2: Jobbeurs voor laatstejaarsstudenten
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Opdrachten in het kader van de Sid-In beurzen of dergelijke II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
Voor de activiteiten rond deze events dient de opdrachtnemer in te staan voor: Het stockeren van de beursstand. De hogeschool beschikt over eigen elementen die de beursstand voor de Sid-in beurzen opmaakt Het ontwerp en design van de stand op basis van de grondplannen. Dit omvat ook het op maat maken van (bvb. infozuil, wegwijzers .) of uitbreiden van de stand met nieuwe elementen voor de beursstand. Volledige montage en demontage van de stand op de verschillende events (dit gebeurt zonder toezicht van een medewerker van de Hogeschool); De verzekering van de verschillende elementen van de beursstand (deze blijft eigendom van de hogeschool); Transport van de elementen van en naar de verschillende edities van de beurs; de opdrachtnemer dient bij toewijzing ook in te staan voor de éénmalige transport van de elementen van de huidige opslaglocatie naar de eigen opslagruimte. .
Lot 2II.2.1. Benaming
Opdrachten in het kader van de Jobbeurs en dergelijke II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
Voor de activiteiten rond deze events dient de opdrachtnemer in te staan voor: Verhuur van de elementen van de beursstand (meubelpanelen en vloerbekleding); De opdrachtnemer dient verder te kunnen voorzien in een aantal stukken (meubels, planten, enz.) ter invulling van de beursstanden. Volledige montage en demontage van de stand op het jaarlijkse event; Transport van de elementen van en naar de beurs. Verzekering .
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2018/S 134-305634
AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT
Lot 1: Opdrachten m.b.t. de Sid- in beurzenV.1. Inlichtingen over niet-gunning
De opdracht/het perceel wordt niet gegund.
Andere redenen (stopzetting van de procedure).
Referentie van de aankondiging: NO
Lot 2: Opdrachten m.b.t. de jobbeurs voor laatstejaarsstudentenV.1. Inlichtingen over niet-gunning
De opdracht/het perceel wordt niet gegund.
Andere redenen (stopzetting van de procedure).
Referentie van de aankondiging: NO
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg Antwerpen
Bolivarplaats 20, BE-2000 Antwerpen
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-11-13