Karel De Grote-hogeschool Vzw

Raamovereenkomst voor standenbouw



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Karel de Grote-Hogeschool VZW
Postadres: Brusselstraat 45,BE-2018 Antwerpen
Contactpersoon: Dienst aankoop
Tel: +32 36131333
E-mail: aankoop@kdg.be
Internetadres(sen): http://www.kdg.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=325652


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor standenbouw 
Referentienummer: Karel de Grote-Hogeschool VZW-COM_2018_002-F03_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 79956000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Karel de Grote Hogeschool is jaarlijks actief op +/- 6 beurzen waarbij gebruik wordt gemaakt van een tentoonstellingsstand. Heden gaat het om volgende events:
Perceel 1: Sid-in beurzen voor studiekiezers
Perceel 2: Jobbeurs voor laatstejaarsstudenten
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Opdrachten in het kader van de Sid-In beurzen of dergelijke 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
Voor de activiteiten rond deze events dient de opdrachtnemer in te staan voor:  Het stockeren van de beursstand. De hogeschool beschikt over eigen elementen die de beursstand voor de Sid-in beurzen opmaakt   Het ontwerp en design van de stand op basis van de grondplannen. Dit omvat ook het op maat maken van (bvb. infozuil, wegwijzers .) of uitbreiden van de stand met nieuwe elementen voor de beursstand.  Volledige montage en demontage van de stand op de verschillende events (dit gebeurt zonder toezicht van een medewerker van de Hogeschool);  De verzekering van de verschillende elementen van de beursstand (deze blijft eigendom van de hogeschool);  Transport van de elementen van en naar de verschillende edities van de beurs; de opdrachtnemer dient bij toewijzing ook in te staan voor de éénmalige transport van de elementen van de huidige opslaglocatie naar de eigen opslagruimte.  . 

Lot 2

II.2.1. Benaming
Opdrachten in het kader van de Jobbeurs en dergelijke 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
Voor de activiteiten rond deze events dient de opdrachtnemer in te staan voor:  Verhuur van de elementen van de beursstand (meubelpanelen en vloerbekleding);  De opdrachtnemer dient verder te kunnen voorzien in een aantal stukken (meubels, planten, enz.) ter invulling van de beursstanden.   Volledige montage en demontage van de stand op het jaarlijkse event;  Transport van de elementen van en naar de beurs.  Verzekering  . 


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2018/S 134-305634

AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT

Lot 1: Opdrachten m.b.t. de Sid- in beurzen

V.1. Inlichtingen over niet-gunning
De opdracht/het perceel wordt niet gegund.
Andere redenen (stopzetting van de procedure).
Referentie van de aankondiging: NO

Lot 2: Opdrachten m.b.t. de jobbeurs voor laatstejaarsstudenten

V.1. Inlichtingen over niet-gunning
De opdracht/het perceel wordt niet gegund.
Andere redenen (stopzetting van de procedure).
Referentie van de aankondiging: NO


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg Antwerpen
Bolivarplaats 20, BE-2000 Antwerpen

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-11-13

Annonces similaires du BDA :