Gemeente Hechtel-eksel

Uitnodiging tot indienen offerte - Verbouwing zolderruimte en raadzaal gemeentehuis - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Hechtel-Eksel
Postadres: Don Boscostraat 5,BE-3940 Hechtel-Eksel
Contactpersoon: De heer Frank Ulenaers
Tel: +32 11730161
E-mail: frank.ulenaers@hechtel-eksel.be
Internetadres(sen): www.hechtel-eksel.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: UAU Collectiv
Postadres: Kempische Kaai 7 / 5,BE-3500 Hasselt
Tel: +32 11749329
E-mail: info@uaucollectiv.com
Internetadres(sen): http://www.uaucollectiv.com 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Verbouwing zolderruimte en raadzaal gemeentehuis - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: 2018014_729
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45400000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE222
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeentehuis Hechtel-Eksel, Don Boscostraat 5 te 3940 Hechtel-Eksel
II.2.4. Beschrijving
Het gemeentebestuur van Hechtel-Eksel wil over gaan tot de aanstelling van een aannemer voor het uitvoeren van werkzaamheden met betrekking tot de verbouwing van een zolder tot kantoorruimte, en het opfrissen van de raadzaal in het gemeentehuis van Hechtel-Eksel. De werkzaamheden omvatten ondermeer: - beperkte afbraakwerken - stabiliteitswerken - verbouwingswerken - dakisolatie en dakwerken - buitenschrijnwerk en buitentrap - binnenafwerking en vast meubilair - schilderwerken - technieken (elektriciteit en HVAC) De uitvoering dient te gebeuren binnen een maximum van 60 werkdagen. Binnen het gunningscriterium "Plan van aanpak" dient de inschrijver ondermeer een uitvoeringstermijn op te geven. De opdracht wordt niet opgedeeld in percelen. 
II.2.7. Looptijd
60 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting met betrekking tot de persoonlijke situatie van de inschrijver te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. De aanbestedende overheid kan de juistheid van deze impliciete verklaring op erewoord onderzoeken in hoofde van de inschrijver wiens offerte het beste gerangschikt is alvorens de gunningsbeslissing te nemen. In dit geval zal ze de betrokken inschrijver via de snelste middelen en binnen de door haar bepaalde termijn verzoeken om de inlichtingen of documenten te verstrekken die het mogelijk maken de persoonlijke situatie van de inschrijver te controleren. De aanbestedende overheid zal echter zelf de inlichtingen of documenten (RSZ, fiscale verplichtingen ten aanzien van de FOD financiën en de verklaring voor niet-faillissement, bij werken: het bewijs van erkenning) aanvragen die zij met behulp van elektronische middelen gratis kan verkrijgen bij de diensten die er de beheerder van zijn. Evenwel moeten:- buitenlandse inschrijvers bij hun offerte een attest voegen dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat zij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van offertes is opgemaakt, op die datum voldaan hebben aan de voorschriften inzake betaling van de fiscale bijdragen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn- inschrijvers die personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstellen, bij hun offerte een attest voegen dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat zij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van offertes is opgemaakt, op die datum voldaan hebben aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn.Bedraagt de rsz- of fiscale schuld aan bijdrage meer dan 3 000,00 euro, of neemt hij in geval van uitstel van betaling de afbetalingen niet strikt in acht, dan wordt de inschrijver verzocht bij zijn offerte alle inlichtingen te voegen betreffende de eventuele schuldvorderingen zoals bedoeld in art. 62 en artikel 63 van het KB van 18 april 2017.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. zie opdrachtdocumenten (administratieve voorwaarden)
Eventuele minimumeisen:
1. idem

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. zie opdrachtdocumenten (administratieve voorwaarden)

Eventuele minimumeisen:
1. idem
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 3


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-12-13 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-04-12


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: De inschrijver wordt verwacht een plaatsbezoek uit te voeren.Ruim (minimaal 1 week) vooraf dient er telefonisch een afspraak gemaakt te worden met projectverantwoordelijke van UAU collectiv (tel. +32 11749329).De plaatsbezoeken worden georganiseerd op donderdag 29 november 2018 of vrijdag 30 november 2018.De inschrijver dient het attest in bijlage bij het bestek correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-11-14

Annonces similaires du BDA :