Gemeente Heist-op-den-berg

Uitnodiging tot indienen offerte - Digitale informatieborden voor in de dorpskernen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Heist-op-den-Berg
Postadres: Kerkplein 17,BE-2220 Heist-op-den-Berg
Contactpersoon: Mevrouw Martine Truyens
Tel: +32 15228653
E-mail: mtr@heist-op-den-berg.be
Internetadres(sen): www.heist-op-den-berg.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Digitale informatieborden voor in de dorpskernen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: Gemeente Heist-op-den-Berg-PPP073-973/8015/2018018-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 35261000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-11-13


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
De wijzigingen of verduidelijkingen hebben betrekking op het volgende:
- Databank 'uit in Vlaanderen': Graag willen we de mogelijkheid bekijken om een automatische koppeling te maken met de 'Uit in Vlaanderen' - databank. Hierdoor kunnen de berichten van de activiteiten in onze gemeente automatisch op het digitale infobord verschijnen.
- Onderhoudscontract vs termijn dat het systeem ondersteund moet worden: Op bladzijde 4 staat 'Operationeel stellen en houden van de installaties gedurende een periode van ten minste 10 jaar, of langer indien partijen een beroep willen doen op een eventuele verlenging.' Hiermee bedoelen we concreet dat de garantie kan geboden worden dat het systeem de komende 10 jaar ondersteund blijft.
- Onderhoudscontract: de termijn voor het onderhoudscontract wordt vastgesteld op 4 jaar. De termijn vermeld in de inventaris is correct. De termijn vermeld op pagina 14 moet 4 jaar zijn.
- Afmetingen en foto's van bestaande palen:
o Breedte bord: 124 cm
o Lengte bord: 155 cm
o Dikte bord: 15 cm
o Hoogte paal (onderkant bord tot grond): 239 cm
o Diameter paal: 13 cm
In het bestek kan je een foto terug vinden van het infobord van Zonderschot.

Annonces similaires du BDA :