Stad Bilzen

Edelhof Munsterbilzen - Deel A: bouwkundige cascorestauratie



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Stad Bilzen
Postadres: Deken Paquayplein 1,BE-3740 Bilzen
Contactpersoon: Mevrouw Gisy Panis
Tel: +32 89519261
Fax: +32 89501100
E-mail: gisy.panis@bilzen.be
Internetadres(sen): www.bilzen.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Michel Janssen - architectenbureau
Postadres: 18de Oogstwal, 1 bus 5,BE-3700 Tongeren
Contactpersoon: De heer Michel Janssen
Tel: +32 12233708
Fax: +32 12262751
E-mail: info@micheljanssen.be
Internetadres(sen): www.micheljanssen.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Edelhof Munsterbilzen - Deel A: bouwkundige cascorestauratie  
Referentienummer: 3P-1847
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45454100
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE223
Voornaamste plaats van uitvoering: Bilzen
II.2.4. Beschrijving
Edelhof Munsterbilzen - Deel A: bouwkundige cascorestauratie  
II.2.7. Looptijd
120 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* In toepassing van artikel 62 §2 van het KB van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.* In navolging van art. 63 §2 van het KB van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de ondernemer eventueel in onderaanneming wil geven.2. Een verklaring van de inschrijver met betrekking tot het procentueel aandeel van de opdracht dat hij met eigen personeel zal uitvoeren. Inschrijvers waarbij dit percentage minder bedraagt dan 50% worden van deelname aan de procedure uitgesloten (cf. art. 30 BVR 14/12/2001)3. Studie- en beroepskwalificaties van de aannemer-restaurateur en van het ondernemingskader en, in het bijzonder, van de verantwoordelijke(n) voor de leiding van de werken. Te staven door middel van gewettigde fotokopie of afschrift van diploma's en/of getuigschriften.4. Referenties:De kandidaten dienen minimum 3 geslaagde referenties in te dienen van elk van de volgende werken, door hen uitgevoerd in hoofdaanneming, dit met eigen personeel of via een onderaannemer.Deze referenties betreffende beschermde monumenten dienen te zijn opgeleverd gedurende de laatste 5 jaren => bijkomende voorwaarden staan vermeld in het bestek!5. Een verklaring dat bij de hoofdaannemer of onderaannemers geen personeel tewerkgesteld is of zal zijn onder paritair comité 337 (kunstenaarsstatuut) en dat dit ook niet het geval was bij de als referentie opgegeven projecten.6. Een verklaring betreffende het atelier van de inschrijver die de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de inschrijver en onderaannemers zullen beschikken voor de uitvoering van het werk. De adressen van deze ateliers dienen bij de aanvraag tot deelneming gevoegd te worden.7. Een verklaring - die de technici of de technische diensten vermeldt - die, al dan niet deel uitmakend van de inschrijver, ter beschikking zullen staan voor de uitvoering van het werk (inclusief opgave van de contactpersonen), meer bepaald laboratoria, universitaire of wetenschappelijke instellingen, kunsthistorische experten, opleidingsinstituten gespecialiseerd:- op materiaal-technisch vlak;- op bouwfysisch vlak;- op kunsthistorisch vlak.8. Een overzicht met de eigen personeelsbezetting van de inschrijver gedurende de laatste 5 jaren.9. Een schriftelijk bewijs dat de indiener van de offerte voorafgaandelijk een plaatsbezoek heeft uitgevoerd aan de locatie waar de werken dienen te worden uitgevoerd. Dit schriftelijk bewijs dient ondertekend te zijn door een afgevaardigde van de bouwheer of de ontwerper.

Eventuele minimumeisen:
Vereiste erkenning: D24 (Restauratie van monumenten), Klasse 5


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-12-17 14:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-04-16
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-12-17
Plaatselijke tijd: 14:30
Adres: dienst overheidsopdrachten, Deken Paquayplein 1 te 3740 BilzenInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-11-13

Annonces similaires du BDA :