Iok

Uitnodiging tot indienen offerte - Preventief onderhoud zonnepanelen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: IOK
Postadres: Antwerpseweg 1,BE-2440 Geel
Contactpersoon: De heer Franky Eyckmans
Tel: +32 14562741
E-mail: franky.eyckmans@iok.be
Internetadres(sen): www.iok.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Preventief onderhoud zonnepanelen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: 011801
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 50324200
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
II.2.4. Beschrijving
Preventief onderhoud zonnepanelen 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. nvt2. De inschrijver bewijst zijn economische en financiële draagkracht aan de hand van een verklaring betreffende de totale omzet van de onderneming en haar omzet in diensten waarop de opdracht betrekking heeft over de laatste drie boekjaren.
Eventuele minimumeisen:
1. nvt
2. De minimale gemiddelde totale omzet van de inschrijver dient 200.000 EUR te bedragen.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van gelijkaardige diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. Een lijst van gelijkaardige leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

Eventuele minimumeisen:
1. een lijst met minimum 3 referenties van het aanbieden van gelijkaardige diensten in de afgelopen 3 jaar van minimum 15.000 euro exclusief btw per jaar.
2. een lijst met minimum 3 referenties van het aanbieden van gelijkaardige producten in de afgelopen 3 jaar van minimum 15.000 euro exclusief btw per jaar.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-12-14 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-04-13


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: IOK Antwerpseweg 1 2440 Geel In toepassing van artikel 2, 6°a en 7°b van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten, zal IOK optreden als aankoopcentrale in die zin dat ze overheidsopdrachten of raamovereenkomsten met betrekking tot werken, leveringen of diensten plaatst die bestemd zijn voor aanbestedende overheden of aanbestedende entiteiten, meer bepaald: - IOK Afvalbeheer- Maatschap MBSDe contractsluiting met de opdrachtnemer, na de gunning van de opdracht door de bestuursorganen van IOK, gebeurt door elk bestuur apart, elk voor hun deel. De uitvoering gebeurt tevens door en voor elk van deze besturen (bv. bestelling op afroep, facturatie, betaling, .).Plaatsbezoek vereist: Er dient voor elke locatie (dus 6 stuks) een document van plaatsbezoek te worden toegevoegd. Dit document dient door de plaatselijke verantwoordelijke of zijn afgevaardigde te worden ondertekend. Moment van plaatsbezoek is vrij te bepalen door de aannemer zelf. De aannemer mailt 2 dagen voor het plaatsbezoek het uur en datum dat hij zal langskomen aan franky.eyckmans@iok.be . Het enig dat de aannemer voor ogen moet houden is dat hij dit plaatsbezoek doet tussen 8.00h en 16.00h op werkdagen.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State Afdeling Bestuursrechtspraak, BE nvt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-11-12

Annonces similaires du BDA :