Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: vzw St.-Elisabeth's Dal
Postadres: Stationsstraat 36,BE-3440 Zoutleeuw
Contactpersoon: Luc Hermans
Tel: +32 11598291
E-mail: luc.hermans@vzwsed.be
Internetadres(sen): www.st-elisabethsdal.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=325141
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Architectengroep PSK nv
Postadres: Tiensesteenweg 112,BE-3800 St.-Truiden
Contactpersoon: Guido IEVEN
Tel: +32 11693900
E-mail: architecten@groeppsk.be
Internetadres(sen): http://architectengroeppsk.be http://architectengroeppsk.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
WZC ST. JOZEF AFBRAAK EN VERVANGINGSNIEUWBOUW WZC & DVC Referentienummer: VZW SED-perceel 5-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45330000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
HVAC - SANITAIR
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE221
Voornaamste plaats van uitvoering: WZC SINT JOZEF KLOOSTERSTRAAT 263850 NIEUWERKERKEN
II.2.4. Beschrijving
AFBRAAK EN VERVANGINGSNIEUWBOUW WZC en DVC HVAC - SANITAIR
II.2.7. Looptijd
325 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
ZIE BESTEK
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
ZIE BESTEK
Eventuele minimumeisen:
ZIE BESTEK
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
ZIE BESTEK
Eventuele minimumeisen:
Klasse 6 : tot 3.225.000 EUR, Categorie: D16, D17, D18
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
ZIE BESTEK
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-12-13 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-12-14
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: WZC SINT JOZEF KLOOSTERSTRAAT 26, 3850 NIEUWERKERKEN
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Een digitale versie van de aanbestedingsdocumenten is op aanvraag GRATIS te bekomen bij Architectengroep PSK nv via mail naar architecten@groeppsk.be.Een papieren versie van de aanbestedingsdocumenten zijn te koop bij de ontwerper : Architectengroep PSK nv, Tiensesteenweg 112 te 3800 Sint-Truiden.De kostprijs voor de aannemingsdocumenten bedraagt 380 euro, btw en verzendingskosten inbegrepen.Bedrag te storten op rekeningnr. BE84 4536 1862 4159 op naam van Architectengroep PSK nv. met vermelding van : dossier 13.10 St.-Jozef Nieuwerkerken perceel 5
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
RAAD VAN STATE, BE BRUSSEL
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-11-07