Universitair Ziekenhuis Gent

Raamovereenkomst voor het leveren, installeren en in dienst stellen van elektriciteitsuitrusting



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Universitair Ziekenhuis Gent
Postadres: Corneel Heymanslaan 10 ,BE-9000 Gent
Contactpersoon: Mevrouw Annelot Vermeire
Tel: +32 93324768
Fax: +32 93324992
E-mail: annelot.vermeire@uzgent.be
Internetadres(sen): www.uzgent.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het leveren, installeren en in dienst stellen van elektriciteitsuitrusting  
Referentienummer: OP/PBA/AVE/D34180257
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 09310000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Elektriciteitswerken in het kader van onderhoudswerken 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: CAMPUS UZ GENT, Corneel Heymanslaan 10 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
Multilaterale overeenkomst voor het uitvoeren van elektriciteitswerken in het kader van onderhoudswerken op de campus van het UZ Gent. De werken worden doorgegeven en volledig opgevolgd met behulp van het MYmCS systeem van het UZ Gent. 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
Elektriciteitswerken in het kader van nieuwe projecten  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: CAMPUS UZ GENT, Corneel Heymanslaan 10 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
Multilaterale overeenkomst voor het uitvoeren van elektriciteitswerken als onderdeel van nieuwe en renovatie projecten op de campus van het UZ Gent. Binnen de mini-competitie worden deze werken aanbesteed tussen de gegunde partijen op basis van bestek, meetstaat en ontwerpplannen welke toegeleverd worden door UZ Gent of studiebureau. 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Deze impliciete verklaring slaat onder meer op inlichtingen en documenten die voor de aanbestedende overheid kosteloos en elektronisch toegankelijk zijn, met name het attest van niet-faillissement, het RSZ-attest en het attest betreffende de fiscale verplichtingen. Deze zullen door de aanbestedende overheid worden opgehaald uit Digiflow na opening van de offertes. * De kandidaat/inschrijver dient een recent (max 3 maanden oud tov openingsdatum) uittreksel uit het strafregister uitgereikt door een gerechtelijke overheid of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst bij zijn offerte te voegen. Uittreksel staat op naam van de inschrijver zoals vermeld op het inschrijvingsformulier (zijnde een natuurlijke persoon of een vennootschap met rechtspersoonlijkheid).* De inschrijver van vreemde nationaliteit moet, opdat zijn inschrijving als regelmatig zou worden beschouwd, attesten voorleggen die door de bevoegde overheden zijn uitgereikt, overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is, en waaruit blijkt dat hij:- niet in staat van faillissement verkeert;- voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen;- en voldaan heeft aan zijn verplichtingen ten aanzien van betalingen van de bijdragen voor sociale zekerheid. Meer info m.b.t. deze documenten: http://ec.europa.eu/markt/ecertis/searchDocument.do

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. In het kader van de financiële draagkracht worden er geen specifieke bewijsstukken gevraagd.
Eventuele minimumeisen:
1. /

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste werken waarop de opdracht betrekking heeft die hij gedurende de afgelopen 5 jaar heeft verricht, hun bedrag/hoeveelheden, data en de instanties waarvoor ze bestemd waren.2. De aannemer dient de nodige certificaten voor te leggen waaruit blijkt dat hij gekwalificeerd installateur van minstens 2 verschillende merken van databekabeling. Uit dit certificaat dient dus de bekwaamheid te blijken om dit materiaal op correcte wijze te installeren met de volle materiaalwaarborg (channelgarantie) vanwege de leverancier van het merk voor een periode van minimaal 10 jaar.3. Studie- en beroepskwalificaties van de aannemer of het ondernemingskader van de onderneming en, in het bijzonder, van de verantwoordelijke(n) voor de leiding der werken.

Eventuele minimumeisen:
1. De aannemer dient minimum 3 referenties, incl. contactgegevens (naam + telefoon/mailadres), op te geven van gelijkaardige opdrachten, waarvan allen in de gezondheidszorg en minstens 1 in een ziekenhuis.
2. Certificaten van minstens 2 verschillende merken van databekabeling.
3. De projectleider dient ten minste een bachelordiploma en 5 jaar relevante ervaring te hebben.
Vereiste erkenning: P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde telefonie), Klasse 4


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst: 

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-12-04 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-06-02
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-12-04
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Vergaderzaal Aankoopdienst - Ingang 75 - route 7515 - 1e verdieping (Containercomplex De Pintepark II), Corneel Heymanslaan 10 te 9000 GentInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Enkel perceel 2:Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren.Een eerste plaatsbezoek wordt georganiseerd op dinsdag 20 november 2018 om 9u00. Voor de start van het plaatsbezoek wordt de inschrijver geacht aanwezig te zijn in Vergaderzaal Ronde Tafel, Ingang 99, Route 991 op de campus van het UZ Gent.Een tweede plaatsbezoek wordt georganiseerd op donderdag 22 november 2018 om 14u00. Voor de start van het plaatsbezoek wordt de inschrijver geacht aanwezig te zijn in Vergaderzaal Estafette, Ingang 88, Route 919 op de campus van het UZ Gent.Elke inschrijver mag slechts één plaatsbezoek bijwonen. De vragen moeten minstens 2 werkdagen op voorhand aan de aanbestedende overheid schriftelijk worden meegedeeld.Na afloop van het tweede plaatsbezoek worden de vragen en antwoorden zo snel mogelijk ter beschikking gesteld van de inschrijvers.De inschrijver dient het attest in bijlage D correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte, zo niet is zijn offerte ongeldig.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.Het type raamovereenkomst is verschillend per perceel. De raamovereenkomst zal worden uitgevoerd ten dele zonder opnieuw tot mededinging op te roepen en ten dele met een nieuwe oproep tot mededinging tussen de deelnemers.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-31

Annonces similaires du BDA :