Provincie West-vlaanderen

Vernieuwen tentoonstelling en verbouwingswerken - lot realisatie en installatie van de scenografie en de exhibits van de educatieve tentoonstelling in het Provinciaal Bezoekerscentrum Duinpanne te De Panne



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Provincie West-Vlaanderen
Postadres: Koning Leopold III-laan 41,BE-8200 Sint-Andries
Contactpersoon: Mevrouw Ellen Vanhove
Tel: +32 50407180
Fax: +32 50407100
E-mail: Ellen.Vanhove@west-vlaanderen.be
Internetadres(sen): www.west-vlaanderen.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Vernieuwen tentoonstelling en verbouwingswerken - lot realisatie en installatie van de scenografie en de exhibits van de educatieve tentoonstelling in het Provinciaal Bezoekerscentrum Duinpanne te De Panne 
Referentienummer: 0349/2018/009
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39154000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
Voornaamste plaats van uitvoering: Provinciaal Bezoekerscentrum Duinpanne
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht omvat de realisatie en installatie van de scenografie en de exhibits van de educatieve tentoonstelling. Gezien de sterke samenhang van meubelwerk, hardware, applicaties, decors en accessoires worden deze items in één aanbesteding aangekocht. Er wordt dan ook een totaaloplossing voor perfect werkende gehelen verwacht van de beschreven exhibits en decors, die bestand zijn tegen enthousiast gebruik van een geëngageerd publiek van kinderen en jongeren in klas- en familieverband. De content (grafiek en audiovisuele media) wordt door andere projectpartners aangemaakt en aangeleverd in een gangbaar formaat dat in overleg bepaald wordt.  Door zijn inschrijving verklaart de kandidaat zich akkoord met de indicatieve projectplanning van dit bestek. Het spreekt voor zich dat een goed overleg met de andere projectpartners wordt gevraagd voor een optimale afstemming en integratie van alle elementen. Andere nog toe te wijzen deelaspecten van het totale project : - printproductie - verlichting exporuimtes  - elektriciteitsaanpassingen - fotografie - illustraties  - redactie - vertalingen - grafisch ontwerp - filmcontent - allerhande kleine aankopen van objecten en accessoires bijzondere aandacht : zie pagina 3 van het bestek Er is een informatiesessie voor deze overheidsopdracht voorzien op maandag 19 november om 14.00 uur op volgende locatie: Provinciaal Bezoekerscentrum De Nachtegaal, Olmendreef 2 te 8660 De Panne. Gelieve op voorhand uw aanwezigheid te bevestigen aan geert.werkers@sien.be. De inschrijver kan gevraagd worden zijn offerte te komen toelichten. Gelieve hiervoor maandag 17 december namiddag vrij te houden. 
II.2.7. Looptijd
160 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
De inschrijver legt het door hem ingevuld Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor op het ogenblik van de indiening van de offerte.Vooraleer over te gaan tot de gunningsbeslissing zal de aanbestedende overheid de persoonlijke toestand (verplichte en facultatieve uitsluitingsgronden én selectiecriteria) verifiëren van de inschrijver die het best gerangschikt is. Hiertoe zal de aanbestedende overheid aan de betrokken inschrijver de vereiste documenten m.b.t. uitsluiting en selectiecriteria opvragen - afgezien van documenten die via Telemarc of via gelijkaardige gratis toegankelijke electronische toepassingen in andere lidstaten kunnen worden bekomen - die hij tegen de door de aanbestedende overheid bepaalde datum moet indienen. Indien er naar aanleiding van deze controle van de persoonlijke toestand wordt vastgesteld dat de expliciete verklaring op erewoord niet strookt met de persoonlijke situatie van de inschrijver hetzij de vereiste documenten niet worden ingediend wordt hij van de opdracht uitgesloten.Vooreerst wordt evenwel in hoofde van alle inschrijvers door de aanbestedende overheid een onderzoek gevoerd naar de sociale en fiscale schulden. Dit gebeurt aan de hand van de Telemarc-toepassing of via gelijkaardige gratis toegankelijke electronische toepassingen in andere lidstaten. Als buitenlandse inschrijver is het aangewezen een recent attest te voegen bij de offerte waaruit blijkt dat voldaan is aan de verplichtingen inzake betaling van de sociale zekerheidsbijdragen alsook een recent attest waaruit blijkt dat voldaan is aan de fiscale verplichtingen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. nvt
Eventuele minimumeisen:
1. nvt

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De levering wordt aangetoond door een attest die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de inschrijver aanvaard.

Eventuele minimumeisen:
1. mininimum referenties : 2


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-12-10 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-04-09
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-12-10
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Provinciehuis Boeverbos, Koning Leopold III-laan 41 te 8200 Sint-AndriesInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Informatiesessie: 19/11/2018Provinciaal Bezoekerscentrum Duinpannel, Olmendreef 2 te 8660 De PanneDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van STate, BE nvt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-29

Annonces similaires du BDA :