Uz Leuven

Referentie P5992-TE011520: herstelling van de betonconstructie in de parkeergarage op UZ Leuven



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: UZ Leuven
Postadres: Herestraat 49, 3000 Leuven,BE-3000 Leuven
Contactpersoon: Campus Gasthuisberg, Administratief gebouw, dienst materiaalbeheer, grijze pijl, 3de verdiep tav. Annelies Michiels
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=324597


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Referentie P5992-TE011520: herstelling van de betonconstructie in de parkeergarage op UZ Leuven 
Referentienummer: UZ Leuven-P5992-TE011520-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45262330
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Middels huidige opdracht wenst de opdrachtgever over te gaan tot het afsluiten van een overeenkomst voor het uitvoeren van volgende werken - referentie P5992 - TE011520: Herstelling van de betonconstructie in de parkeergarage op UZ Leuven.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
Herstelling van de betonconstructie in de parkeergarage op UZ Leuven. 
II.2.7. Looptijd
80 dag(en)
Verlenging mogelijk: JA
uitvoeringstermijn in totaliteit 80 dagen maar zal worden verspreid over meerdere maanden 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
een lijst van de werken die gedurende de afgelopen periode van maximaal vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat; indien noodzakelijk om een toereikend mededingingsniveau te waarborgen, kunnen de aanbestedende overheden aangeven dat bewijs van relevante werken ie langer dan vijf jaar geleden zijn verricht toch in aanmerking wordt genomen.

Eventuele minimumeisen:
Categorie D, klasse 4
* Minstens 3 relevante referenties met een waarde van 800.000.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-12-03 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Gezien de complexiteit van de werken en werforganisatie is een verplicht plaatsbezoek voorzien. Het plaatsbezoek gaat door op 12 november 2018 om 10u. De aanwezigheid op het plaatsbezoek is aldus verplicht.Er wordt afgesproken in de centrale inkomhal campus Gasthuisberg, Herestraat 49 te 3000 Leuven.Briefwisseling - vragenrondeGedurende de offerteperiode, na het plaatsbezoek kunnen inlichtingen enkel schriftelijk bekomen worden.Het aantal vragenrondes wordt beperkt tot één (1).Voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen bij de ontwerper uiterlijk 16 november 2018 zal schriftelijk geantwoord worden uiterlijk 22 november 2018. Er zal niet meer worden geantwoord op vragen die bij de ontwerper of opdrachtgever zijn toegekomen na 22 november 2018. Dit doet evenwel geen afbreuk aan de meldingsplicht van de inschrijver op het vlak van vergissingen en leemten in de zin van art. 83 en 86 van het KB PlaatsingVragen worden gestuurd naar: david.vandeputte@uzleuven.be met in cc: paf.materiaalbeheer@uzleuven.beVoor het afhalen van de aanbestedingsdocumenten:Klik op de link in deze publicatieHierna zal er worden gevraagd om in te loggen; gebruik hiervoor uw eigen mailadres. Nadien zal u in uw mailbox een mail toekrijgen met verdere instructies (paswoord) voor het downloaden van de opdrachtdocumentenVoorwaarde is dat u met internet explorer als browser werkt.OFstuur een mail naar paf.materiaalbeheer@uzleuven.be

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5, BE-3000 Leuven

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-30

Annonces similaires du BDA :