Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Hechtel-Eksel
Postadres: Don Boscostraat 5,BE-3940 Hechtel-Eksel
Contactpersoon: De heer Frank Ulenaers
Tel: +32 11730161
E-mail: frank.ulenaers@hechtel-eksel.be
Internetadres(sen): www.hechtel-eksel.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: KPW architecten cvba
Postadres: Vital Decosterstraat 50 B1,BE-3000 Leuven
Tel: +32 16418987
E-mail: info@kpw-architecten.be
Internetadres(sen): www.kpw-architecten.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Inrichting Huis van het Kind Referentienummer: 2018019_734
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45400000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE222
Voornaamste plaats van uitvoering: Huis van het Kind, Vriendschapsplein 2 te 3940 Hechtel-Eksel
II.2.4. Beschrijving
Het gemeentebestuur van Hechtel-Eksel wenst over te gaan tot het aanstellen van een aannemer voor het uitvoeren van de werkzaamheden m.b.t. de opdracht "Inrichting Huis van het Kind". Het Huis van het Kind is gelegen op het Vriendschapsplein te 3940 Hechtel-Eksel. De opdracht houdt ondermeer in: De inrichting (interieur en technieken) van een deel van de gelijkvloerse verdieping van een gebouw, deel uitmakend van het project 'Aen den Schans' (bouwwerkzaamheden heden in uitvoering). Het huis van het Kind zal voornamelijk bevatten: voorzieningen voor de gemeentelijke diensten met betrekking tot jeugd en kinderen, een (jeugd)bibliotheek, consultatieruimtes voor Kind en Gezin en een BKO.
II.2.7. Looptijd
120 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting met betrekking tot de persoonlijke situatie van de inschrijver te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. De aanbestedende overheid kan de juistheid van deze impliciete verklaring op erewoord onderzoeken in hoofde van de inschrijver wiens offerte het beste gerangschikt is alvorens de gunningsbeslissing te nemen. In dit geval zal ze de betrokken inschrijver via de snelste middelen en binnen de door haar bepaalde termijn verzoeken om de inlichtingen of documenten te verstrekken die het mogelijk maken de persoonlijke situatie van de inschrijver te controleren. De aanbestedende overheid zal echter zelf de inlichtingen of documenten (RSZ, fiscale verplichtingen ten aanzien van de FOD financiën en de verklaring voor niet-faillissement, bij werken: het bewijs van erkenning) aanvragen die zij met behulp van elektronische middelen gratis kan verkrijgen bij de diensten die er de beheerder van zijn.Evenwel moeten:- buitenlandse inschrijvers bij hun offerte een attest voegen dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat zij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van offertes is opgemaakt, op die datum voldaan hebben aan de voorschriften inzake betaling van de fiscale bijdragen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn- inschrijvers die personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstellen, bij hun offerte een attest voegen dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat zij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van offertes is opgemaakt, op die datum voldaan hebben aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn.Bedraagt de rsz- of fiscale schuld aan bijdrage meer dan 3 000,00 euro, of neemt hij in geval van uitstel van betaling de afbetalingen niet strikt in acht, dan wordt de inschrijver verzocht bij zijn offerte alle inlichtingen te voegen betreffende de eventuele schuldvorderingen zoals bedoeld in art. 62 en artikel 63 van het KB van 18 april 2017.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring.
Eventuele minimumeisen:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van KB van 18
april 2017, zie bijlage B.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Beroeps- en studiekwalificatiesInformatie inzake onderaannemers
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver zal bij zijn inschrijving toevoegen:
- de beroeps- en studiekwalificaties en ervaring van de werknemer(s) die zal instaan voor de
opvolging van het project en van de dagelijkse leiding op de werf.
- een verklaring dat deze werknemers ook effectief op dit project zullen gezet worden.
De inschrijver zal vemelden welke onderaannemers voor welk gedeelte van de opdracht.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-12-11 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-04-10
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-12-11
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Gemeentehuis, raadszaalInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De opdrachtdocumenten kunnen digitaal geraadpleegd worden tot en met de dag vóór de openingszitting.Een papieren aanbestedingsbundel kan worden aangevraagd bij ontwerper KPW architecten cvba. Dat kan door een bedrag van EUR 150 te storten op het rekeningnummer van KPW architecten cvba, zijnde IBAN BE 34 7340 3615 0390 BIC KREDBEBB, met vermelding van "opdrachtdocumenten Huis van het Kind Hechtel-Eksel", gevolgd door de naam van de aanvrager. Aansluitend dient een e-mail verstuurd te worden aan info@kpw-architecten.be met een verwijzing naar de storting, en met het volledige postadres voor de verzending van de aanbestedingsbundel.Plaatsbezoek vereist: De inschrijver wordt verplicht een om een plaatsbezoek uit te voeren op afspraak. Hiervoor wordt eenbewijs afgeleverd, volgens model bij de opdrachtdocumenten gevoegd.Naast de ontwerper ook in aanwezigheid van de leidend ambtenaar of zijn afgevaardigde.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-25