Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Heist-op-den-Berg
Postadres: Kerkplein 17,BE-2220 Heist-op-den-Berg
Contactpersoon: Mevrouw Martine Truyens
Tel: +32 15228653
E-mail: mtr@heist-op-den-berg.be
Internetadres(sen): www.heist-op-den-berg.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Digitale informatieborden voor in de dorpskernen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2018018
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 35261000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE212
Voornaamste plaats van uitvoering: - 11 adressen op het grondgebied van de gemeente Heist-op-den-Berg: één infobord in elke woonkern (Booischot, Itegem, Heist-Goor, Schriek, Pijpelheide, Heist-centrum,.(zie opdrachtdocumenten)
II.2.4. Beschrijving
- Plaatsen van informatieborden; 11 digitale infoborden, plaatsing verspreid over drie jaar - Operationeel stellen en houden van de installaties gedurende een periode van ten minste 10 jaar, of langer indien partijen een beroep willen doen op een eventuele verlenging; - De huidige infoborden moeten afgebroken en afgevoerd worden; - De bestaande palen moeten behouden blijven; - Het beschikbaar stellen van de dataverbinding noodzakelijk voor het doorsturen van content; - Gebruiksvriendelijke programmatiesoftware die van op verschillende locaties en door verschillende mensen gebruikt kan worden; - De inschrijver verbindt zich ertoe om de nodige wisselstukken en onderdelen gedurende minstens tien jaar te kunnen aanleveren.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-01-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2021-12-31
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-11-21 09:45
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-03-21
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-24