Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Dilbeek
Postadres: Gemeenteplein 1,BE-1700 Dilbeek
Contactpersoon: Mevrouw Fleur Gorlee
Tel: +32 24516968
Fax: +32 24516801
E-mail: gebouwen@dilbeek.be
Internetadres(sen): www.dilbeek.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Gemeente Dilbeek
Postadres: Gemeenteplein 1,BE-1700 Dilbeek
Contactpersoon: Mevrouw Fleur Gorlee
Tel: +32 24516968
Fax: +32 24516801
E-mail: gebouwen@dilbeek.be
Internetadres(sen): www.dilbeek.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamcontract herstellings- en onderhoudswerken daken verschillende gemeentelijke gebouwen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2018 - 093
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45261000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeente Dilbeek, Gemeenteplein 1 te 1700 Dilbeek
II.2.4. Beschrijving
Huidige opdracht wordt gesloten door middel van een raamovereenkomst met meerdere deelnemers. De raamovereenkomst zal gesloten worden met maximaal 3 inschrijvers die de economisch meest voordelige (rekening houdend met de gunningscriteria) offerte hebben ingediend. De opdracht bestaat uit 3 delen. Deel 1: Jaarlijks onderhoud en nazicht van daken Dit onderdeel wordt gegund aan maximaal 3 deelnemers waarbij alle voorwaarden gekend zijn. De verschillende te onderhouden daken worden evenredig verdeeld volgens de score op de gunningscriteria, met name de inschrijver met de beste score zal de meeste gebouwen onderhouden. Deel 2: Dringende / kleine herstellingswerken Dit onderdeel wordt wisselend gegund volgens beschikbaarheid waarbij alle voorwaarden gekend zijn. Deel 3: Dakwerken - Renovatiewerken Dit onderdeel wordt gegund volgens gunningscriteria waarbij nog niet alle voorwaarden gekend zijn. Hier worden de 3 deelnemers opnieuw in mededinging gesteld en zal offerte gevraagd worden.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-01-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2022-12-31
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Eventuele minimumeisen:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Drie gelijkaardige werken die de afgelopen drie jaar werden verricht, waarbij het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd worden vermeld, vergezeld van een attest ondertekend door de bevoegde overheid.
Eventuele minimumeisen:
1. Drie gelijkaardige werken die de afgelopen drie jaar werden verricht, waarbij het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd worden vermeld, vergezeld van een attest ondertekend door de bevoegde overheid.
Vereiste erkenning: D5 (Timmerwerk, houten spanten en trappen), Klasse 1
D8 (Dakbedekkingen in asfaltprodukten (of gelijkaardige) en dichtingswerken), Klasse 1
D12 (Bedekkingen die niet in metaal of asfalt zijn), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-11-22 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-03-22
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetensschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-23