Tmvw Servicelijnen

Raamovereenkomst voor het onderhoud van diverse tennisterreinen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: TMVW servicelijnen
Postadres: Stropstraat 1,BE-9000 Gent
Tel: +32 92400474
E-mail: aankoop@farys.be
Internetadres(sen): http://www.farys.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=320440


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het onderhoud van diverse tennisterreinen 
Referentienummer: TMVW A-AD-ALL-18-011 BIS-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 77320000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht betreft het tussentijds onderhoud en het jaarlijks speelklaar maken van tennisterreinen, in diverse materialen:
- Gemalen baksteen (gravel);
- Kunstvezel met infill (zand);
- Kunstmat met infill (rubber);
- Hardcourt (PU);
- Asfalt/beton.
De opdracht wordt, op basis van de regio's waar de tennisterreinen gelegen zijn, opgedeeld in 8 percelen:
- PERCEEL 1 - Kust;
- PERCEEL 2 - Brugge/Meetjesland;
- PERCEEL 3 - Gent/Waasland;
- PERCEEL 4 - Zuid-West-Vlaanderen/Vlaamse Ardennen;
- PERCEEL 5 - Pajottenland/Brusselse rand/Hageland;
- PERCEEL 6 - provincie Antwerpen;
- PERCEEL 7 - provincie Limburg;
- PERCEEL 8 - Brussels Hoofdstedelijk Gewest.
De raamovereenkomst wordt afgesloten voor 4 jaar. Indicatief kan rekening worden gehouden met een aanvang van het contract op 17 februari 2019.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-19


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-10-29
Plaatselijke tijd: 14:15
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-11-05
Plaatselijke tijd: 14:15
Afdelingsnummer: IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-10-29
Plaatselijke tijd: 14:15
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-11-05
Plaatselijke tijd: 14:15
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Naar aanleiding van ons bestek AD-ALL-18-011 en naar aanleiding van de reeds door u en/of andere kandidaten gestelde vragen, bezorgen wij u volgende bijkomende informatie bij het bestek:
- Presentaties infovergadering d.d. 04.10.2018 (CREAT & aankoop);
- Vragen & antwoorden n.a.v. de infovergadering d.d. 04.10.2018 (inclusief aangepaste inventarissen perceel 1 t.e.m. 8);
- Aangepaste ponderatietabel (cf. administratief bestek p. 19).
U dient bij uw offerte, middels een afzonderlijke nota, te verklaren dat u rekening hebt gehouden met deze bijkomende informatie.
Ten einde u en de andere kandidaten toe te laten uw/hun offerte tijdig in te dienen rekening houdend met deze bijkomende informatie, wordt de termijn voor het indienen van de offertes verlengd tot maandag 5 november 2018.

Annonces similaires du BDA :