Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: POM Oost-Vlaanderen
Postadres: Woodrow Wilsonplein 2,BE-9000 Gent
Contactpersoon: Dieter Geenens
Tel: +32 92678600
E-mail: dieter.geenens@pomov.be
Internetadres(sen): www.pomov.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=323362
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
DESIGN & BUILD VAN EEN LOGISTIC TEST AND EDUCATION CENTER (LTEC) Referentienummer: POMOV-2018/003-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht betreft een design and build van een Logistic Test and Education Center (LTEC) op deel van lot 2 van Tech Lane Ghent (campus E) Logistics te Gent (Zwijnaarde).
LTEC is een praktijkcentrum, waar logistieke toepassingen en technologieën, kennis en ervaring, theorie en dagdagelijkse expertise samenkomen.
LTEC is een gebouw dat bestaat uit 3 delen:
- twee verhuurbare modulair in te richten ruimten, voorzien van een aantal procestechnieken voor warehousing (ontvangst - opslag - verzending).
In deze ruimten kunnen bedrijven
1) nagaan of een nieuwe technologie of een procesaanpassing de verwachte meer-waarde genereert aan de hand van tests;
2) samenwerken met andere partners en/of aanbieders om zo de gezochte product-oplossing of procesverandering uit te werken
- een ruimte die verhuurd wordt aan een permanent gevestigde opleidingsverstrekker.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: TECH LANE GHENT (CAMPUS E) LOGISTICSZWIJNAARDE
II.2.4. Beschrijving
Opmaak volledige ontwerp (inclusief buitenaanleg) rekening houdend met voorwaarden van dit bestek en alle nodige onderzoeken om tot een correcte uitvoering te komen, ? Opmaak dossier voor omgevingsvergunning met alle mogelijk gevraagde bijlagen (inclusief o.m. mersreening, .) zoals bepaald in het besluit van de Vlaamse regering van 27 no-vember 2015 tot uitvoering van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevings-vergunning en volgens de normen bepaald door de Vlaamse overheid Aan het dossier van de omgevingsvergunning dient een archeologienota te worden toege-voegd. Deze archeologienota wordt opgemaakt door de opdrachtgever. ? Het digitaal indienen van het dossier via het omgevingsloket. ? Contact met brandweer en aanleveren nodige documenten, verwerken advies van brand-weer vóór aanvraag omgevingsvergunning. ? Contact met de stortplaatsdeskundige en aanleveren nodige documenten in functie van het vragen van zijn advies op het ontwerp, alsook het aanpassen van de plannen op basis van zijn opmerkingen. Contact met de stortplaatsdeskundige in functie van het opvolgen van de uitvoering van de werken met als doel te controleren of door die werken geen schade aan de baggerslibdeponie aangebracht wordt. ? Aanleveren nodige documenten voor advies ATO en aanvragen van het advies indien ver-eist ? Opmaak uitvoeringsontwerp, studie stabiliteit, uitrustings- en speciale technieken, evacua-tie- en interventieplannen, as-built en postinterventiedossier ? EPB verslaggever en EPB verslaggeving ? Veiligheidscoördinator en veiligheidscoördinatie ? BREEAM Assessor en Assessment en de uitvoering van de nodige studie in kader van het behalen van het certificaat ? Ventilatieverslaggever en ventilatieverslaggeving ? Realisatie van de opdracht conform offerte en voorwaarden van dit bestek ? Opvolging/planning van alle bouwwerken en buitenaanleg, incl. het organiseren van en aanwezig zijn op nodige overlegmomenten/werfvergaderingen ? Alle aan- en afvoer van afval, grond, . ten gevolge van de werken ? Alle buitenaanleg en afsluitingen zoals voorzien in offerte en bestek ? Opkuis van werfzone na de werken (en indien vereist, herstel naar oorspronkelijke toe-stand) ? Eventuele contacten met nutsvoorzieningen en uitvoeren van de nodige aansluitingen op de nutsvoorzieningen
II.2.7. Looptijd
17 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bestek
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie bestek
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-11-19 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-09-27
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-18