Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Partena Promeris Corporate Services ESV
Postadres: Gentstesteenweg 1434,BE-1082 Sint Agatha Berchem
Contactpersoon: Florence Walravens
Tel: +32 25497815
E-mail: florence.walravens@partenapromeris.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=323421 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=323421
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Office solutions: Design van een werkomgeving, uitvoeren van inrichtingswerken en levering van meubilair Referentienummer: Partena Promeris Corporate Services ESV-0906-17-008-F03_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is:
1) Het ontwerpen van een interieur voor bestaande of nieuwe kantoren van de Partena Promeris groep, alsook voor de opvolging van de inrichtingswerken.
2) Het inrichten (renovatie, transformatie en herinrichting) van kantoren of andere bestaande of toekomstige gebouwen.
3) De levering en montage van kantoormeubilair.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Diensten betreffende interieurontwerp en opvolging van de werken II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
Analyse en haalbaarheidsstudie op commerciële oppervlakte, kantoren en kinderdagverblijven en opvolging van de inrichtingswerken.
Lot 2II.2.1. Benaming
Werken betreffende de inrichting van kantoren of andere bestaande of toekomstige gebouwen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
Technieken - sanitair, hvac installatie, plafond, wand, binnenschrijnwerk, elektriciteit, vloer, schilder-en behangwerk, ventilatie, maat meubilair, en diverse werken.
Lot 3II.2.1. Benaming
Levering en montage van meubilair II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
Levering en monteren van meubilair voor kantoorgebouwen, agentschappen en kinderdagverblijven.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2018/S 199-450096
AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT
Lot 1V.1. Inlichtingen over niet-gunning
De opdracht/het perceel wordt niet gegund.
Andere redenen (stopzetting van de procedure).
Referentie van de aankondiging: NO
Lot 2V.1. Inlichtingen over niet-gunning
De opdracht/het perceel wordt niet gegund.
Andere redenen (stopzetting van de procedure).
Referentie van de aankondiging: NO
Lot 3V.1. Inlichtingen over niet-gunning
De opdracht/het perceel wordt niet gegund.
Andere redenen (stopzetting van de procedure).
Referentie van de aankondiging: NO
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
zie bestek
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg Brussel
Rue des Quatre Bras 13, BE-1000 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank van eerste aanleg Brussel
Rue des Quatre Bras 13, BE-1000 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank van eerste aanleg Brussel
Rue des Quatre Bras 13, BE-1000 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-18