Scholengroep 13 Zuid-limburg

SGR13 Campus Plinius - Stookplaatsrenovatie



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Scholengroep 13 Zuid-Limburg
Postadres: Walstraat 39,BE-3840 Borgloon
Contactpersoon: De heer Antoine Schurmans
Tel: +32 11242001
Fax: +32 11242019
E-mail: tony.schurmans@szl13.be
Internetadres(sen): www.scholengroep13.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Scholengroep 13 Zuid-Limburg
Postadres: Walstraat 39,BE-3840 Borgloon
Contactpersoon: De heer Jos Jacques
Tel: +32 470180922
Fax: +32 11242019
E-mail: jos.jacques@szl13.be
Internetadres(sen): www.scholengroep13.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
SGR13 Campus Plinius - Stookplaatsrenovatie 
Referentienummer: 2018174
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45331100
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE223
Voornaamste plaats van uitvoering: GO! TA Campus Plinius Tongeren, Keversstraat 26 te 3700 Tongeren
II.2.4. Beschrijving
Het betreft de volledige renovatie van de stookplaats conform de huidige regelgeving. De werken omvatten afbraakwerken, bouwkundige werken, sanitair, verwarmings- en elektriciteitswerken. 
II.2.7. Looptijd
40 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
Eventuele minimumeisen:
1. De opdrachtnemer dient te voldoen aan de wettelijke verplichtingen.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Vereiste erkenning: D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), Klasse 2


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-11-19 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-03-19
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-11-19
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Scholengroep 13 Zuid-Limburg, Walstraat 39 te 3840 BorgloonInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Door het feit dat hij zijn offerte indient, erkent de inschrijver dat hij ter plaatse is geweest en zich op de hoogte heeft gesteld van de bestaande toestand van de bouwplaats, de ligging, de omgeving en de toegangswegen. Voor een plaatsbezoek maakt hij een afspraak met dhr. Jos Jacques op het nummer 0470/18.09.22.De inschrijver wordt dientengevolge geacht zich volledig rekenschap te hebben gegeven van de omvang der aanneming en de moeilijkheidsgraad van de uit te voeren werken met betrekking tot:- de algemene coördinatie van de werken;- de inrichting van de bouwplaats;- de gemeentelijke voorschriften en nutsleidingen;- de noodzakelijke veiligheidsvoorzieningen op de werf;- de mogelijkheden tot de aanvoer en het stockeren van bouwmaterialen;- het plaatsen van stellingen;- de opstelling van aangepast materieel (graafmachines, kranen, .);- de eventuele voorafgaande sloopwerken;- .De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank eerste aanleg Limburg - afdeling Tongeren
Piepelpoel 10, BE-3700 Tongeren

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-19

Annonces similaires du BDA :