Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Partena Promeris Corporate Services ESV
Postadres: Gentstesteenweg 1434,BE-1082 Sint Agatha Berchem
Contactpersoon: Florence Walravens
Tel: +32 25497815
E-mail: florence.walravens@partenapromeris.be
Internetadres(sen): http://xxx https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=320786
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Office solutions: Design van een werkomgeving, uitvoeren van inrichtingswerken en levering van meubilair Referentienummer: Partena Promeris Corporate Services ESV-0906-17-008-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is:
1) Het ontwerpen van een interieur voor bestaande of nieuwe kantoren van de Partena Promeris groep, alsook voor de opvolging van de inrichtingswerken.
2) Het inrichten (renovatie, transformatie en herinrichting) van kantoren of andere bestaande of toekomstige gebouwen.
3) De levering en montage van kantoormeubilair.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-12
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
De Aanbestedende Overheid heeft enkele technische vereisten en de gunningscriteria aangepast. De nieuwe bestek en bijlagen (-versie BIS) vervangen de andere versies.